Ekonomiadministratör med fokus på fakturering för kunds räkning
Hgrec AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hgrec AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Är du driven, noggrann och har god administrativ förmåga? Har du även kunskaper inom ekonomi och ser dig själv som en teamplayer? Då är det dig vi söker! Vår kund är ett av Sverige största bemanningsföretag inom vårdsektorn och söker nu dig som vill vara med och stötta upp deras ekonomiavdelning.
Vad kan de erbjuda dig?
Här erbjuds du en möjlighet att få använda dina ekonomikunskaper inom fakturering och får en central roll i vår kund verksamhet. Du blir en del av ett team på 5 personer som tillsammans utgör deras ekonomiska nav. Till en början ligger ditt fokus på fakturering men det finns även chans att längre fram i anställningen utvecklas inom andra delar av ekonomiarbetet. Vi ser gärna att du är en nyfiken och socialt lagd person som vill bidra till kontorets positiva energi.
Vår kund är ett varmt, passionerat och professionellt dream team. Deras kultur och våra medarbetare är deras viktigaste tillgång. De drivs av övertygelsen att de gör varandra bättre. Tillsammans har de skapat en energifull företagskultur där de välkomnar idéer, där människor kan trivas och de tillsammans kan sträva efter att bli bättre. Ett ungt, sammansvetsat företag med stora ambitioner och en företagskultur utöver det vanliga!
Dina framtida arbetsuppgifter
Som ekonomiadministratör hos vår kund ligger ditt fokus på att fakturera de enskilda uppdrag som utförts av vår kunds konsulter runt om i Sverige och Norge. Det genomsnittliga fakturaflödet uppgår till runt ca 1400 fakturor per månad.
Arbetet innebär bland annat:
• Fakturering, e-fakturering.
• Återrapportering.
• Påminnelsehantering
• Kontinuerlig utveckling av arbetssätt och rutiner inom ditt arbetsområde.
• Löpande kontakt med deras kunder och deras bemanningsansvariga.
Det är meriterande om du har erfarenhet av Fortnox.
Publiceringsdatum2020-01-03Om företagetVår kund är ett företag som präglas av en stark företagskultur där gemenskap, engagemang och entreprenörskap är något som tagit dem till där de är nu. De erbjuder dig en tjänst på ett marknadsledande företag i en kontinuerligt växande bransch där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Kanske blir du i framtiden en ny teamleader? Eller vill du istället jobba mer med kundansvar? De har växt ordentligt de senaste åren och nya ansvarsroller och tjänster poppar hela tiden upp.
Din ansökan
Skicka ditt CV till
olivia.winkvist@happygroup.se. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHGRec AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ekonomiadministratör".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare HGRec AB (org.nr 559151-9458)
113 59 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
Olivia.winkvist@happygroup.se Arbetsplats Hgrec AB
Jobbnummer 5025494
Observera att sista ansökningsdag har passerat.