Duktig tekniker med bred kunskap inom telefoni
Wise IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Göteborg,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Nu söker vi dig med bred kunskap inom telefoni och support. I rollen kommer du få jobba som specialist på en 2nd line del av kundens IT-avdelning.
Passar vi dig?
Vi jobbar med kunder som Kungälv Energi, TeleComputing och MotorIT för att nämna några som just nu söker din kompetens. Lite beroende på uppdrag kommer du antingen vara anställd som konsult av oss på Wise IT med din egen konsultchef som har en nära dialog med dig hela tiden och/eller bli överrekryterad i ett senare skede.
Vår, Wise IT:s, uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Som grund är vi experter på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer - tillsammans.
Om denna position
I rollen som Telefonisupport av 2:nd line-karaktär kommer du vara ansvarig för kundens Telefonisystem där uppgifter som växelsupport, felsökning & mobil teknik ingår. Justeringar av användare, slingor m.m. i telefoniväxellösningen och dess kringsystem. Du kommer få vara en del av ett spännande och växande team där flera personer har mycket lång erfarenhet av support och felsökning. Gruppen på IT avdelningen består idag av ca 60 personer.
Vem är du?
För att passa in i rollen som 2nd line tekniker med fokus på telefoni, bör du ha mycket goda kunskaper inom telefoni. Erfarenhet av support, växel, felsökning och mobil teknik. Har du erfarenhet av telefoniväxellösning som MX-one/CMG/Callguide / Trio är detta mycket meriterad och kunden ser nästan detta som ett krav. Hantering av Dect och mobil (Android och iOS).
Som person ska du vara noggrann, ordningsam och strukturerad. Kunna hantera flera ärenden samtidigt och prioritera de som är viktigast. Teknisk bakgrund är ett plus och du bör tidigare har jobbat i en supportorganisation. Körkort är ett krav.
Du kommer primärt vara anställd på Wise IT som konsult för att på sikt ev gå över i anställning hos kunden.
Mer information om tjänsten får du av oss på Wise IT, kontaktinformation hittar du nedan.
Tjänsten kan komma att bli tillsatt med mycket kort varsel.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-05-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmil Rafstedt
emil.rafstedt@wiseit.seCaroline Wallin
caroline.wallin@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 3487837
Observera att sista ansökningsdag har passerat.