Det perfekta extrajobbet finns hos Konradssons Kakel
Framtiden AB / Säljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Är du ute efter det perfekta extrajobbet inom sälj? Vill du jobba med helhetslösning för badrum, kök och hemmets alla rum? Som säljare hos Konradssons Kakel har du all möjlighet till det. Sök tjänsten redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som butikssäljare/lager på Konradssons Kakel kommer du att ha om kunder, behandla ordrar och tillsammans med kunder hitta rätt kakel/klinker för just deras ändamål. Du kommer att jobba med kunnig och erfaren personal samtidigt som du från start får ett ansvar att visa butikens sortiment. Du kommer att serva allt från husbyggare till tidigare kunder som bara vill ha samråd. Kunder som kommer in i butiken får en möjlighet att själva gå igenom de olika uppbyggda showroomen därefter avslutar du med att diskutera och vägleda kund om exempelvis fogbredd och färg - det handlar mycket om att informera.
Om företaget
Konradssons Kakel är idag en av Sveriges ledande kakel och keramik importörer och har 300 återförsäljare i Sverige med huvudkontor i Stockholm och lager i Jönköping. Totalt är dem 65 anställda varav 8 stycken i Mölndal som öppnade 2007. Butiken i Mölndal har två våningar inklusive ett stort lager. I butiken finns uppbyggda avdelningar som visar badrum, kök och hemmets alla rum - allt för att ge inspiration och visa upp sortimentet. Konradssons kakel erbjuder fina lokaler, ett härligt team, köpvilliga kunder och en strukturerad arbetsplats.
Din profil
Vi söker dig som vill jobba extra och har en känsla för kvalitet och service samt ett intresse för kakel. Tack vare att du är intresserad och lättlärd kommer du in i arbetet snabbt och kan ge bra service till kunder.
Skallkrav:
• Svenska i tal och skrift
Meriterande:
• Datorvana
• Arbetat inom området tidigare
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: 18/8
Arbetstider: Varje lördag 10-15
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-24
Ange följande referens när du ansöker: 16667
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Kaiser
anna.kaiser@framtiden.com 0722-100 369
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 4253838
Observera att sista ansökningsdag har passerat.