Dansktalande medarbetare till Nordeas kundtjänst
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-08-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande medarbetare till Nordeas kundtjänst" (publicerad 2019-04-30) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nordea söker en ny dansktalande medarbetare inom kundtjänst i Stockholm som vill utvecklas inom bank och finans.
Vill du jobba med kundservice på danska, trivs med administration och har ett intresse för bank och finans? Nu söker vi en ny dansktalande medarbetare till Nordea i Stockholm som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb på en bank. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Detta är en spännande och stimulerande tjänst på en av Europas största banker. I tjänsten ingår mycket kundkontakt och du får en bra inblick i bank- och finansbranschen. Du kommer att arbeta mot dansktalande kunder och vara med och ytterligare förbättra Nordeas kundnöjdhet. Teamet sitter centralt i Stockholm och du kommer att få många nya kollegor vilket breddar ditt professionella nätverk. Inledningsvis får du ett par veckors internutbildning i system och i arbetssätt.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta i en bred roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
* hantera varierande serviceärenden som rör bland annat spärrhantering och transaktioner via telefon och mail
* genomföra enklare försäljning
* stötta kunden i självservicesituationer
* arbeta med att ytterligare förbättra och säkerställa kundnöjdheten
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Kontoret ligger i fina lokaler i centrala Stockholm, uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå minst tom sista mars 2019 med stor möjlighet till förlängning. Din anställning kommer att inledas med en internutbildning i bankens system och arbetssätt.
Den här tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har god förmåga i danska, svenska och engelska både i tal och skrift, samt är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande samt förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig. Vi ser även att du har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor.
Vi tror att du har sammanlagt ett par års erfarenhet inom servicerelaterade områden, gärna inom ekonomi, kundtjänst, Backoffice eller liknande. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men det är inget krav. Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i nya system då du kommer att arbeta i flera olika parallellt.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-08-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClaudia Ullreich 0734 34 64 56
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4296867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.