Dansktalande kundtjänstmedarbetare till internationellt företag
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2011-12-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundtjänstmedarbetare till internationellt företag" (publicerad 2015-12-16) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak.
Tjänsten
I den här tjänsten ingår du i den nordiska kundtjänstgruppen och ansvarar för den danska marknadens kunder. Du kommer arbeta på det svenska huvudkontoret med placering i fräsha lokaler i Häggvik. Initialt arbetar du som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten är på heltid med start omgåede.
Publiceringsdatum2011-12-29Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande telefonsamtal från kunder som behöver hjälp med service, installationer och serviceavtal
• Administration
• Förmedla serviceuppdrag till interna servicetekniker
• Registrera och ändra serviceavtal
• Rapportering och uppföljning
• Kontakt med servicetekniker, ordergrupp, säljkår och andra funktioner inom företaget
KvalifikationerFör att passa i tjänsten som kundtjänstmedarbetare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet
• Erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap
• Behärskar danska i tal och skrift
• God datorvana
• Ett tekniskt intresse är en fördel
För att trivas på företaget tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstrålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande och levererar alltid goda resultat i tid.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid / Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Bexelius, 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1117222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.