Dansktalande kundcentermedarbetare till Memira
Hero / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero i Uppsala,
Sigtuna,
Upplands-Bro,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Kunden:
Memira hjälper sina patienter till en vardag med ökad frihet utan glasögon och linser. Deras kirurger har tillsammans en samlad erfarenhet av över 400 000 ögonoperationer. Idag finns bolaget på ca 40 orter i Sverige, Norge och Danmark, och sysselsätter ca 220 anställda. Företagskulturen kännetecknas av engagemang, utveckling och omtanke. Ögonkliniken i Uppsala var Memiras första i Sverige. På samma adress finns även det svenska huvudkontoret med administration och kundtjänst för Sverige och koncernen och det är här aktuell tjänst är placerad. Kliniken ligger i anslutning till Uppsala Centralstation.
Publiceringsdatum2018-04-20Om tjänstenI rollen som dansktalande kundcentermedarbetare/kundrådgivare kommer du att kommunicera med företagets dansktalande kunder. Du ger kunderna en god service och hjälper dem med bland annat tidsbokningar, ombokningar, svarar på frågor, ger information mm. Du har även en nära kontakt med klinikerna i Danmark där du koordinerar tider för besök och operationer. Dina interna kontaktytor kan vara med allt från optiker till kirurger eller kliniksansvariga. I rollen kommer du även att:
• Hjälpa patienter att fylla i formulär
• Ta emot inkommande samtal
• Ringa upp och ge service till kunder som gjort anmälningar online
• Ha mailkontakt med kunder och kliniker
Erbjudande:
Hos Memira är varje medarbetare en viktig lagspelare där man arbetar mot ett gemensamt mål. De erbjuder goda karriärmöjligheter, stöttning, utmanande arbetsuppgifter och en stimulerande arbetskultur. Hos dem kan du både utvecklas i ditt jobb och skapa en karriär!
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet från serviceyrket. Vi tror att du har erfarenhet av att arbeta med telefonen som verktyg och att du brinner för god service. Som person är du social, trygg och förtroendeingivande. Vi tror att du besitter en kommunikativ förmåga och har lätt för att skapa nya relationer. Du talar och skriver flytande danska, och det är meriterande om du behärskar det svenska språket.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med någon typ av IT system och har en förmåga att snabbt ta dig an nya system.
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.Uppdraget är en rekrytering, vilket innebär att du anställs direkt av Memira.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på
madelaine.roosmark@hero.seWe are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelaine Roosmark
madelaine.roosmark@hero.se +46709306645
FöretagHero
AdressHero
Holländargatan 22
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 22, Stockholm
Jobbnummer 4098765
Observera att sista ansökningsdag har passerat.