Com Hem söker Operativ Chef till Kundservice i Härnösand
Com Hem / Ekonomichefsjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Com Hem i Härnösand,
Sundsvall,
Örnsköldsvik,
Stockholm eller i
hela Sverige Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,76 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 900 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information se på
www.comhem.seKundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Verksamheten omfattar cirka 700 personer varav 500 i Härnösand och 200 i Örnsköldsvik. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.
Vill du arbeta med ledarskap, support och försäljning?
Publiceringsdatum2013-03-15Dina arbetsuppgifterSom Operativ chef har du övergripande resultat- och personalansvar för cirka tio Teamledare. Du arbetar nära dina underställda chefer för att genom kravställning, coachning, träning och kvalitétsuppföljning utveckla såväl personalen som den operativa verksamheten. Då ett av våra viktigaste fokusområden är försäljning tar du aktiva initiativ för att stimulera resultatet inom detta område. Vidare är du ansvarig för att löpande inventera dina medarbetares kompetens och upprätta individuella utvecklingsplaner som en led i Kundservice certifieringsprocess.
Stationeringsort
Härnösand
Arbetstid
Förtroendearbetstid
Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning.
KvalifikationerVi söker dig som har dokumenterad erfarenhet från tidigare arbete som ledare inom en försäljnings- eller serviceorganisation. Har du erfarenhet från kundservice- eller contact center-branschen är detta meriterande. Du har högskoleutbildning inom relevant område.
Goda kunskaper i svenska och i engelska i såväl tal som skrift är ett grundkrav. Du är en van datoranvändare och har god förståelse för hur man använder IT för att stödja verksamheten. Du bör ha ett tekniskt intresse och grundläggande kunskaper inom de tjänsteområden som utgör grund för Com Hems affär. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom försäljning och kundhantering.
För att trivas hos oss bör du gilla att arbeta inom ett expansivt företag som befinner sig i ständig förändring. Tempot är högt och våra beslutsvägar är snabba.
Som person har du förmåga att vara
• Kundfokuserad och serviceinriktad
• Visionsförmedlande
• Styrande och drivande
• Motiverande och inspirerande
• Affärsmässig
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten och erfarenheten för rollen.
Mer information och kontaktperson
Sista ansökningsdag är 7 april. Urval och intervjuer sker löpande så registrera din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Magnus Claar, Supportchef
magnus.claar@comhem.com alt 073 439 0694.
Facklig kontaktLedarna: Eva Ståhl, 0734-390 715,
eva.stahl@comhem.comSeko Härnösand: Nick Fortgens,
nick.fortgens@comhem.comUnionen Härnösand: Magnus Hansson,
unionen.harnosand@comhem.comArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCom Hem
AdressCom Hem
Box 8093
10420 Stockholm
Jobbnummer 1495144
Observera att sista ansökningsdag har passerat.