Chattande kundtjänstmedarbetare till Telia!
Proffice Partner Solutions AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Trollhättan,
Halmstad eller i
hela Sverige Chattande kundtjänstmedarbetare till Telia!
Gillar du att chatta, smsa, lana, blogga eller bara formulera dig genom text? Skulle du kunna göra karriär genom service och ett bemötande där ditt leende lyser igenom i dina skrivna ord? Vill du utvecklas inom kundservice och bemötande där kundservice i världsklass är på den dagliga agendan? Då är det här möjligheten för dig!
Du kommer att arbeta hos vår kund i centrala Göteborg där dina arbetsuppgifter främst består av att möta befintliga och potentiella kunder via Telias digitala kanaler såsom facebook, twitter, chat och mail. Din uppgift är både att ge råd och etablera goda kundrelationer - men även att erbjuda kunden din kompetens, servicenivå i toppklass och ha känsla för merförsäljning. Du kommer också kontinuerligt att uppdateras om aktuella kampanjer, försäljningsaktiviteter och strategier för att skapa högsta tänkbara kundnöjdhet.
För att trivas med uppdraget bör du ha minst tre års gymnasiekompetens, god datorvana och gärna tidigare erfarenhet av kundbemötande. Som person ser vi att du är serviceinriktad, entusiastisk, professionell och har förmågan att behålla fokus i fartfyllda situationer. Din förmåga att både ta eget ansvar och din initiativförmåga gör att du kommer att lyckas utmärkt i rollen!
Vi har öppet årets alla dagar och våra arbetstider är kundstyrda vilket innebär att arbetschemat är oregelbundet och innefattar såväl dag, kväll och helg. Uppdraget startar med en gedigen utbildning för att du ska kunna vara trygg i din roll och erbjuder sedan löpande utbildning under tiden. Du kommer att erbjudas möjlighet att bredda din kompetens med kontinuerlig uppföljning inom både teknik, försäljning, personlig effektivitet och kundernas synpunkter. Som kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och med starkt fokus på kunddialog och försäljning. Vi jobbar kontinuerligt med uppföljning av såväl försäljning som personlig effektivitet och tar även in kundernas synpunkter på vår prestation och kvalitet. Om Du tycker om att hjälpa människor, har en god känsla för service och sociala medier, så är Du välkommen med din ansökan.
Uppdraget inleds med en obligatorisk 4 veckors utbildning med start 2 maj. Givetvis får du betalt även under utbildningsveckorna.
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB
Ort: Göteborg
Omfattning: Tillsvidareanställning, inleds med 6 månaders provanställning.
Sista dag att ansöka är Rekryteringen sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt, dock senast 2016-04-18.
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För information: Kontakta
Anna.Liljegren@proffice.se , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag på
www.proffice.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-04-07ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-02
Ange följande referens när du ansöker: 200905196
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Liljegren
anna.liljegren@proffice.seFöretagProffice Partner Solutions AB
AdressProffice Partner Solutions AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 2770072
Observera att sista ansökningsdag har passerat.