Butikschef Till Hästens I Täby Centrum
Ryska Posten Bemanning / Ekonomijobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Hästens räkning en butikschef som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en butikschef till Hästens som vill vara en del av det nya teamet i Täby Centrum, Stockholm. Företag har funnits sedan 1852 och strävar efter att ge den mest vilsamma sömn för människor, som leder en högre livskvalitet.
Som butikschef kommer du att driva försäljningen och teamet att överträffa uppsatta mål, sträva efter att ta hand och bygga långsiktiga relationer med kunder, ansvara för marknadsföringen och exponering av varor i butiken och hantera all administration såsom order, leverans och lager.I den här tjänsten förväntas det av dig att du spenderar minst 4 dagar varje månad på deras huvudkontor i Köping.
Tjänsten passar dig som brinner för service och försäljning, älskar att nätverka och ser möjligheter i varje situation. Du har lång erfarenhet av Retail och brinner för att vara en aktiv och inspirerande chef.
Publiceringsdatum2019-02-12ArbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
Leda arbetet i butiken
Utveckla, coacha och motivera personal
Ansvara för planering och schemaläggning
Hitta nya affärsmöjligheter
Ansvara för marknadsföringen, exponering och kampanjer
Hantera ordar, leverans och lager
VI SÖKER DIG SOM
Har 5 års erfarenhet av Retail branschen
Har minst 3 års erfarenhet av personalansvar
Har erfarenhet av resultatansvar
Har goda kunskaper inom Officepaketet
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelsk i både tal och skrift
Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du strukturerad, prestigelös och har en positiv inställning. Du trivs med att arbeta mot högt uppsatta mål och kan arbeta systematiskt. Vidare brinner du för att vara en drivande och inspirerade chef som kan coacha sina kollegor till att bli ett sammansvetsat team.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4609619
Observera att sista ansökningsdag har passerat.