Butik- och kundservicemedarbetare till trivsamt bolag
SJR / Kontorsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Är du en engagerad person med ett genuint intresse för människor och för service? Vill du vara en del av ett företag med goda värderingar och en härlig stämning?Vi söker nu dig som vill arbeta som kundservice-och butiksmedarbetare? Vår kund har produkter så som kontorsmaterial, städmaterial, industriemballage och servering. Vi söker dig som kan påbörja nytt jobb i början av juni.
Tjänstebeskrivning
Du kommer tillsammans med dina övriga kollegor på kundservice att ansvara för att kunderna får en trevlig och god service.Du tar emot och hjälper kunder i butiken, plockat upp varor och hanterar kassan.Arbetet innefattar även att ta emot order och beställningar som kommer in via telefon, mail, internetorders samt weborders, ansvara för reklamationer som inkommer och ser till att deadline hålls för avtalskunder. Du samarbetar med övrig personal i allmänt förekommande frågeställningar från kund och har löpande kontakt med övriga avdelningar, så som lager, inköp, IT och ekonomi för att möta kundens behov. Kundföretaget använder Jeeves som affärssystem.
Lämplig bakgrund
Är du en initiativrik, utåtriktad och positiv person har du hittat rätt! Du trivs med ansvar och har en utpräglad servicekänsla och ett flexibelt förhållningssätt. Du har en avslutad gymnasieutbildning och har med fördel arbetat inom butik och/eller kundtjänst och trivs i dialogen med kunder över såväl telefon som det personliga mötet. Som person är du tillmötesgående, kommunikativ och självgående. Vidare har du ett gott självförtroende utan att tappa din ödmjukhet och har en hög detaljmedvetenhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Arbetstiden är måndag-fredag 08:00-17:00 och uppdraget är med start 11 junioch pågår 6 månader. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till anställning hos kund efter det. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, på tel: 031-333 54 81.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Publiceringsdatum2018-04-20Om företagetSJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson
frida.johansson@sjr.seFöretagSJR
AdressSJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 B, Göteborg
Jobbnummer 4098066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.