Business Support till välkänt bolag inom drivmedelsbranschen!
Academic Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du mån om att alltid ge förstklassig service och ute efter en roll där en dag inte är den andra lik? Vi söker dig som gillar problemlösning, har förmågan att hantera många bollar i luften och trivs med att arbeta i team. Missa inte möjligheten till en fartfylld och utvecklande roll hos ett branschledande företag. Starten för uppdraget är omgående, välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
I rollen som Business Support kommer du att ha en nära dialog med företagskunder samt många interna och externa kontakter och du förväntas ge alla en förstklassig service. Vår kund är branschledande och utmanas ständigt av nya lagar, regler och processer. Ingenting är dock omöjligt när man jobbar i ett härligt team som präglas av ödmjukhet och god vilja. Bitvis kan uppdraget vara stressigt så man måste kunna hantera dessa stresstoppar och göra väl avvägda prioriteringar. Business Support har ett viktigt samspel med säljarna (KAM) för att bidra och utveckla affären.
Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget sträcker sig till och med 2023-08-31, men för rätt person finns det god möjlighet till förlängning.
Du erbjuds
• En fartfylld och utvecklande roll!
• En fot in hos ett branschledande företag!
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
• Orderhantering via olika kanaler, där telefonen kommer vara det viktigaste arbetsredskapet
• Ärendehantering via ärendehanteringsverktyget ServiceNow
• Problemlösning - dagliga utmaningar som behöver hanteras skyndsamt
• Medverkan i olika projekt och arbete med utredningar
• Visst administrativt arbete
VI SÖKER DIG SOM
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
• Har mycket god systemvana och har lätt att sätta dig in i nya rutiner och processer
• Har vana att använda telefon som främsta arbetsredskap
• Har en mycket god kommunikationsförmåga
Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av orderhantering via telefon och ärendehanteringssystem.
#
Vi söker dig som är
För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för att ge god service samt gillar problemlösning med siffror. Du har en förmåga att hantera stundtals stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt. Som person är du ödmjuk, målinriktad och brinner för mötet med kunden. Du är intresserad av affärer inom B2B, har en utåtriktad personlighet och trivs i en miljö präglad av kundfokus. Som person är du:
• Serviceinriktad med god kommuniaktionsförmåga
• Strukturerad
• Samarbetsinriktad
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Rekryteringsprocessen kommer att infatta ett problemlösnings- och personlighetstest.
Övrig information
#
Om du går vidare i denna rekryteringsprocess kommer vi begära ut en bakgrundskomtroll på dig.
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15087335".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7333742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.