Brummer & Partners söker kontorschef som är positiv och servicem
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Brummer & Partners affärsidé är att erbjuda aktivt förvaltade investeringsprodukter och vi rankas idag som en av de ledande förvaltarna av hedgefonder i Europa. Bland våra andelsägare finns såväl institutioner som privata investerare och arbetsgivare. Vår affärsidé är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en och samma företagsgrupp. Brummer & Partners har för närvarande cirka 400 anställda i sex länder och förvaltar cirka 121 miljarder kronor. Läs mer på
www.brummer.seBrummer och Partners söker nu en service minded och engagerad kontorschef på ett års vikariat.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som kontorschef på Brummer och Partners är du den som har det övergripande ansvaret för receptionen och medarbetarna som tillhör det teamet.
I rollen har du liknande uppgifter som de övriga i ditt team, alltså att bemanna receptionen, besvara inkommande samtal i företagets telefonväxel och hänvisa dessa rätt, se till att det är snyggt i alla konferensutrymmen, ta emot besök samt ordna mötesluncher. Du sitter med detta arbete 3-4 dagar i veckan. Resterande tid lägger du på administration kring receptionen, det vill säga schemaläggning, utvecklingssamtal, rapportering till övrig organisation samt vård av ditt team. Du uppmanar till ett fortsatt bra arbete och stöttar dem i funderingar och frågor. Det är i dagsläget ett team om tre receptionister.
Din profil / Your profile
Eftersom du kommer att vara en viktig länk i en viktig funktion såväl internt som externt är det viktigt att du är service minded och representativ. Du är mån om att stötta ditt team genom att vara lyhörd samt en förebild gällande god service.
Samarbete är mycket viktigt och att du använder hela ditt teams kompetenser.
Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och det är därför viktigt att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Arbetet ställer höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt goda kunskaper i Office-programmen.
Erfarenhet av liknande roll är ett krav, gärna från liknande bransch.
Övrigt / Other
Detta är ett vikariat på ett år med start i december. Om du önskar ett spännande arbete med fokus på service och teambuilding tveka inte att ansöka!
Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänst. Vid frågor kontakta Olivia Bergström på
Olivia.bergstrom@inhouse.seTekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-10-08Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 958
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlivia Bergström
olivia.bergstrom@inhouse.seCaroline Hamrin
caroline.hamrin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2023359
Observera att sista ansökningsdag har passerat.