Blueair söker en Kontorsassistent till Stockholmskontoret
Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Blueair säljs i över 60 länder över hela världen och ger användare i hem och på kontor en renare inomhusluft för förbättrad hälsa och välbefinnande mer effektivt än någon konkurrerande luftrenare. Med hjälp av högkvalitativ och energisnål teknologi samt miljövänlig design arbetar en luftrenare från Blueair effektivt och tyst med att ta bort 99,97 % av allergi- och astmaframkallande ämnen, virus, bakterier och andra luftburna föroreningar.
Blueair består av ett trettiotal medarbetare i Sverige och har sitt huvudkontor på Danderydsgatan i centrala Stockholm. Blueair har även kontor i Shanghai, Chicago och Delhi.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att bemöta och assistera såväl interna medarbetare som externa besökare. Du bidrar stort till att besökarens första intryck av Blueair personifierar kundservice och professionalism. Du är "navet" på kontoret som drivs av att ta ansvar och få saker gjorda. Du har huvudansvaret för företagets växel, info-mail samt ansvarar för rutiner för inköp av kontorsmaterial, förbrukningsvaror och posthantering. Du ansvarar för att kontorsytorna, showroom och konferensrum ser välkomnande ut och du hjälper till att arrangera och koordinera företagets externa och interna events. Blueair har många internationella kontaktytor och du assisterar i rese- och hotellbokningar vid behov. I mån av tid är du behjälplig på ekonomiavdelningen/ HR med lättare administrativa uppgifter.
Din profil / Your profile
Som kontorsassistent på Blueair har du en mycket viktig roll där dina huvuduppgifter kräver att du är representativ, engagerad, lösningsorienterad och noggrann samt har ett vänligt och tillmötesgående sätt. Du är en prestigelös doer och lätt för att knyta kontakter. Det är en förutsättning att du verkligen trivs med att ge service och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Vidare är du nyfiken, kommunikativ, stresstålig och flexibel samt har ett strukturerat arbetssätt. Dina kunskaper i engelska och svenska är utmärkta i både tal och skrift.
Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidare anställning som inleds med sex månaders provanställning då du kommer att vara anställd via Inhouse. För rätt person finns stora möjligheter till en tillsvidareanställning hos Blueair. Vid frågor vänligen kontakta Caroline Hamrin eller Maria Bergholtz. Tjänsten kommer att tillsättas omgående eller enligt överenskommelse.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-10-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1305
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Hamrin
caroline.hamrin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2470287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.