Bjurfors i Lund söker ansvarsfull receptionist/kontorskoordinato
Kelly Services AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Svedala,
Trelleborg eller i
hela Sverige Bjurfors mäklarföretag är marknadsledande i Sveriges storstäder - Stockholm, Göteborg och Malmö samt även i ett antal attraktiva orter där storstadsbon tillbringar sin fritid. I Öresundsregionen arbetar ca 100 medarbetare bestående av fastighetsmäklare, administratörer och en kundvårdsavdelning. Vi är fördelade på 8 lokalkontor, verksamma i Malmö city, Malmö öster, Malmö Väster, Limhamn, Lund, Bjärred-Lomma, Höllviken och Trelleborg. I Lund har vi funnits sedan 2002 och 2009 flyttade vi till nya fräscha lokaler i centrala Lund. Idag arbetar 13 fastighetsmäklare och en kontorskoordinator på kontoret i Lund.
http://www.bjurfors.se/www.bjurfors.se .
Publiceringsdatum2011-05-23Dina arbetsuppgifterTjänsten är ett föräldravikariat under 1 år och som kontorskoordinator på Bjurfors kommer du att ha en mycket viktig roll gentemot företagets kunder, mäklare och besökare. Du är företagets ansikte utåt och den första person kunder och medarbetare möter när de stiger innanför dörren vilket ställer höga krav på service och ett professionellt bemötande. Rollen är även viktig internt för att det dagliga arbetet ska fungera väl och för att skapa trivsel på kontoret. Dina arbetsuppgifter förutom en traditionell receptionistroll är bland annat att administrera och serva fastighetsmäklarna på kontoret, genom att boka visningar, boka tillträde, registrering av objekt i Capitex, kontakt med bostadsföreningar och mycket mera. Här erbjuds en mycket varierad tjänst med ett högt tempo och en stimulerande miljö. Företaget är beläget i fräscha lokaler i centrala Lund.
Fast lön. Arbetstider: 08.30-17.30. Fredagar 08.00-17.00.
Föräldravikariat under 1 år med start mitten augusti.
Placering: Lund
Vem är du?
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbete och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vi ser gärna att du prestigelös samtidigt som du tar ansvar och är noggrann. Du har egenskaper som gör att du kan arbeta självständigt och ser med lätthet vad som behöver göras för att göra kontoret trivsamt. Du är en duktig administratör och hugger med lätthet tag i saker som måste göras. Du har hög social kompetens samt ett trevligt, glatt och utåtriktat sätt. Vi förutsätter att datorn är ett naturligt arbetsredskap för dig och att du har goda kunskaper i Officepaketet. Kunskap inom säljstödet Capitex är meriterande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra!
Tycker du att du känner igen dig i beskrivningen ovan?
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nu.
Då urvalet sker löpande vill vi ha din ansökan så snarast som möjligt.
Har du frågor kring tjänsten så ta kontakt med Annika Nessvold på Kelly Services AB
Telefonnummer: 040-611 15 76.
Välkommen med din ansökan!
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: SE293690
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagKelly Services AB
AdressKelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm
Jobbnummer 942164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.