Backoffice medarbetare till välkänd investmentbank
SW / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-04-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backoffice medarbetare till välkänd investmentbank" (publicerad 2017-04-26) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook !
SW söker för kunds räkning en Backoffice medarbetare till en välkänd investmentbank som har sitt kontor i centrala Stockholm. Bolaget har även kontor i övriga Europa och har totalt 400 anställda. I den här rollen kommer du arbeta som Backoffice medarbetare i en grupp med 6 kollegor. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader och vi vill att du ska kunna starta omgående. Uppdraget är på heltid och arbetet utförs under kontorstider som är anpassat efter börsens öppettider.
Arbetsuppgifter I den här rollen kommer du arbeta med sedvanliga Backoffice uppgifter som förekommer på en investmentbank. Du kommer att hjälpa kunder, via telefon samt mail, med frågor som rör bland annat deras in- och utbetalningar samt övriga kontofrågor. Du kommer också att guida kunder i den nya webbplattformen som företaget använder sig av. Utöver detta kommer du finnas tillgänglig och stötta dina kollegor med andra uppgifter inom Backoffice.
Lämplig bakgrund Vi letar efter dig som har arbetat med liknande Backoffice uppgifter, kanske till och med för just värdepapper. Som person ska du veta hur man ger utmärkt service och du är dessutom flexibel och prestigelös. I övrigt ser vi gärna att du har ett intresse för just finans och värdepapper, men i den här processen kommer vi lägga tyngd på personlighet och inställning då det är viktigt för arbetet. Har du VPC kunskap är det meriterande.
Då företaget nyligen gjort ett systembyte är det en fördel om du är systemvan och snabblärd. Det är även bra om du trivs i en arbetsmiljö som andas entreprenörskap samt att du drivs av att sprida positiv stämning i gruppen. Arbetet utförs på svenska men du bör även behärska engelska då viss kommunikation sker med utländska kunder och kollegor.
Övrigt Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Du kommer att vara anställd hos oss på SW och uthyrd till kunden. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44.
Konsult hos SW Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.
Varaktighet, arbetstid
Enligt ök Enligt ök
Publiceringsdatum2017-04-10Ersättning Timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Koblet Olsson +46 76 647 16 44
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20
Box 7420
Jobbnummer 3428966
Observera att sista ansökningsdag har passerat.