Azets söker lönekonsulter med erfarenhet av Hogia till Uppsala

2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som lönekonsult har du helhetsansvar för dina kunder gällande leveransen av deras lönehantering. Du kommer utföra löpande löneunderlag enligt arbetsbeskrivning, arbeta med konsultation, personaladministration, pensionshantering och kvalitetskontroller. Som lönekonsult ingår också att säkerställa att dina kunders register är uppdaterade enligt gällande kollektivavtal och företagspolicy samt att ändringar av kontoplan och lönearter görs.
Vidare har du löpande kundkontakt båda via telefon och kundbesök.


Om företaget
Azets Insight AB (före detta Visma Services AB) är ledande Nordisk leverantör av outsourcingtjänster inom redovisning, lön, HR och finansiell rådgivning för över 20.000 företag. Vi arbetar för att förenkla och stödja verksamheter i deras tillväxt. Azets har totalt 2.500 anställda i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Rumänien. I Sverige finns vi i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö och har 350 anställda med en omsättning på 350 miljoner kronor.

Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som lönekonsult ser vi gärna att du har minst 1 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av att arbeta med lön. Du har goda kunskaper i Hogia, personaladministration, kollektivavtal och pensionshantering.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som lönekonsult bör du vara driven, kommunikativ, stresstålig och noggrann. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs i en miljö med högt tempo. Du gillar utmaningar och tar mycket eget initiativ och ansvar för ditt arbete. Att ge service i världsklass till dina kunder är en självklarhet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 08-445 43 44 alt. margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-13
Ange följande referens när du ansöker: 965
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3526912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: