Avonova startar i Ystad och söker beteendevetare
Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Ystad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ystad,
Tomelilla,
Skurup,
Sjöbo,
Simrishamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Ystad,
Lund,
Eslöv,
Malmö,
Kristianstad eller i
hela Sverige Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt.
Välkommen till Avonova!
Som ett led i vår expansion inom region Syd startar Avonova en ny enhet i Ystad.
För att möta efterfrågan från kunder, söker vi nu efter driftiga och engagerade medarbetare som vill vara med från starten i stans bästa företagshälsa.
Vi söker dig som är socionom med vidareutbildning eller annan beteendevetenskaplig examen/terapeutisk utbildning samt har några års yrkeserfarenhet. Vi ser gärna att du har en inriktning inom KBT.
Som beteendevetare/organisationskonsult hos oss fungerar du som konsult åt våra kundföretag i psykosociala arbetsmiljö- och hälsofrågor. Arbetsområdet omfattar individuellt samtalsstöd, grupp- och organisationsutveckling, grupphandledning, utbildningar, stress-, kris- och konflikthantering, handledning av chefer och kundanställda, utredningar samt strategisk hälsoplanering.
Erfarenhet/inriktningen mot organisationskonsult är meriterande men ej något krav.
Du ska ha intresse, talang och gärna erfarenhet av att arbeta med företagshälsa för att utveckla ett hälsosamt arbetsliv. Våra kunder finns inom olika branscher och har mycket varierande behov och önskemål. Vårt riktmärke är att i nära samarbete med kunden hitta skräddasydda lösningar där den enskildes arbetsförmåga och organisationens mål alltid är i fokus
Vi söker dig som har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha ett intresse av att arbeta kundorienterat, arbeta på ett konsultativt sätt, ha egen drivkraft samt tycka om att arbeta i team.
Vi ser gärna att du trivs med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt parallellt med din professionella roll. God administrativ förmåga och viss IT-kunskap är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss.
Tjänstgöringsgrad: Heltid eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse med provanställning under 6 månader.
Placeringsort: Ystad
Tjänstgöring förekommer på våra olika enheter inom affärsenheten/regionen och ibland ute hos kund vilket innebär resor i tjänsten varför körkort och tillgång till egen bil krävs.
Vill Du veta mer kontakta:
Regionchef Johan Cederfjäll, 040-607 27 78,
johan.cederfjall@avonova.seAffärsenhetschef Karina Björkman, 0413-57 82 02,
karina.bjorkman@avonova.seTycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV.
Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast den 20 maj 2018.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-04-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 2018/30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRegionchef Johan Cederfjäll 040-607 27 78
Affärsenhetschef Karina Björkman 0413-57 82 02
FöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 4090461
Observera att sista ansökningsdag har passerat.