Avonova söker kundtjänstmedarbetare

Avonova Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2024-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avonova söker kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2024-06-04) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Göteborg, Kungälv, Lerum, Alingsås, Stenungsund eller i hela Sverige

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag



Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa kundtjänstmedarbetare!

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management.

Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av Glöd, Sammanhållning och Professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

Publiceringsdatum
2024-03-26

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss är du ett viktigt stöd för kunden genom hela kundresan. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt systematiska arbetsmiljöarbete. Det är viktigt att du som kundtjänstmedarbetare är lyhörd för vad kunden behöver. Det är en bred roll som arbetar över flera områden och ger möjlighet att fördjupa sig i frågor. De flesta frågor löser du first line men givetvis har du kollegor med olika relevanta kompetenser som backar upp dig.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Kundsupport via telefon och mail. Verktyget vi använder för ärendehantering är Hubspot.
- Besvara frågor kring faktura, avtal och innehållet i Assist-abonnemanget.
- Hjälpa kunderna navigera i SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Ta emot ärenden som inkommer till vår Sjukfrånvaro- och arbetsrättstelefon.
- Besvara frågor om utbildning och sjukvårdsförsäkring.
- Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundupplevelse till det bättre.
- Alltid sträva efter att ge det lilla extra och leverera utöver det förväntade.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot.

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna istället för att fastna vid hindren. Meningen "Självklart, detta fixar jag" stämmer väl överens med din person. Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation. Stundtals är det mycket att göra så det är viktigt att du trivs med fart och fläkt men samtidigt har möjlighet att hålla huvudet kallt och göra goda prioriteringar. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från kundservice eller servicerelaterade arbeten. Du får gärna ha erfarenhet eller intresse av försäljning. Har du dessutom erfarenhet/utbildning i systematiskt arbetsmiljöarbete eller HR så är detta ett stort plus.

Utöver ovan behöver du en god systemkännedom och förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder.

Låter det här som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/17".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)

Arbetsplats
Avonova Solutions

Kontakt
Marius Haugerud Karlsen
+4797726208

Jobbnummer
8568023

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: