Avonova söker kundkoordinator till affärsenhet Värmland
Avonova Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Arvika,
Karlstad,
Säffle,
Åmål,
Mariestad eller i
hela Sverige Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport.
Välkommen till Avonova!
Trivs du i en koordinerande roll med mycket kundkontakt? Är du serviceinriktad och även säljinriktad? Då kan du vara den kundkoordinator vi söker till affärsenhet Värmland.
I rollen som kundkoordinator blir du vårt nav kring kundrelaterade ärenden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara bland annat, koordinering av större och mindre bokningar, administration av kundregister mm
u som söker denna tjänst har lägst en gymnasial utbildning och har erfarenhet av kundservicerelaterat arbete.
För att trivas i rollen så tycker du om att arbeta på en arbetsplats som präglas av affärsmässighet, högt tempo, högt i tak och en stark positiv anda. För dig är det viktigt att göra ett bra jobb och att alltid leverera förstklassig service till kunder och kollegor. Du trivs med att jobba både självständigt och i team. Vidare ser vi även att du har lätt för att skapa och bevara goda relationer och en fallenhet att snabbt sätta dig in i nya uppdrag. Du har en naturlig begåvning för att planera, strukturera och organisera ditt eget arbete.
Våra kontakter internt och externt bygger på samarbete och goda relationer därför fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, mycket goda kunskaper i Officepaketet samt ett professionellt bemötande.
Tjänsten är placerad på Avonovas kontor i Arvika.
Vi erbjuder en plats i ett marknadsdrivet team med stort kundfokus. Eget ansvarsområde med stor påverkansgrad och korta beslutsvägar. Delaktighet i en koncern som är känd för att arbeta utifrån dialog och delaktighet.
Tjänstgöringsgrad: Heltid.
Tillträde i mitten av augusti. Vi tillämpar provanställning i 6 månader.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:
Tjänstgöring förekommer på övriga orter inom affärsenheten varför körkort och tillgång till egen bil erfordras.
Affärsenhetschef Linda Nyström, 0532-60 76 85, 0705-66 66 18,
linda.nystrom@avonova.se Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2017-05-31.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-05-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 2017/46
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAffärsenhetschef Linda Nyström 0705-66 66 18,
linda.nystrom@avonova.seFöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 3478004
Observera att sista ansökningsdag har passerat.