Avonova söker administratör/läkarsekreterare till affärsenhet Ör

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Örebro, Arboga, Kungsör, Köping, Hallstahammar eller i hela Sverige

Avonova Sverige AB är en ledande privat leverantör av tjänster inom företagshälsa, primärvård och ledarsupport.
Med service på ca 125 orter, drygt 900 medarbetare och en omsättning på ca 1 miljard är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster. Våra tjänster ska vara en effektiv och lönsam investering för våra kunder som genom ökad produktivitet får sänkta kostnader för ohälsa.
Snabbt, nära och innovativt.

Som administratör kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt.

Du har en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. Du ger support till våra kunder, besökare och medarbetare. Du kommer att ansvara för olika administrativa sysslor.
Ditt arbete består bl a av att till stor del arbeta med bokning, främst med hjälp av vårt medicinska dokumentationsprogram Asynja.

Du kommer också att arbeta med kundsupport, ta emot inkommande samtal och att ha hand om den allmänna ordningen på enheten. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom receptionsarbete, telefonservice, statistikrapporter, ekonomiadministration, ansvara för underlag för fakturering, uppföljning/controller, arbete i Powerpoint och Excel samt mycket kundkontakter.

Vi söker en noggrann, flexibel, självständig och serviceinriktad administratör som kommer att fungera som koordinator till vår enhet i Örebro.

Har du tidigare erfarenhet av journalsystemet Asynja och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är detta en merit. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare. Du har utbildning i medicinsk vårddokumentation, Officepaketet och ekonomikunskaper. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

På enheten arbetar vi i team bestående av företagsläkare, psykologer, företagssköterskor, ergonomer, hälsoutvecklare samt administrativ personal. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.

Tjänstgöringsgrad 75 % eller enligt överenskommelse.

Tillträdesdag snarast eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa affärsenhetschef Susanne Kumlin på tel 019-21 95 67

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast den 1 juni.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision

Varaktighet, arbetstid
75 % eller enligt överenskommelse. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-05-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-01
Ange följande referens när du ansöker: 2015/34
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Affärsenhet Susanne Kumlin 019-21 95 67, susanne.kumlin@avonova.se

Företag
Avonova Sverige AB

Adress
Avonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Kontorsadress
Fabriksgatan 4

Jobbnummer
2292165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: