Assistent till hjälpmedelscentralen
Region Sörmland / Administratörsjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Katrineholm,
Vingåker,
Flen,
Finspång,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Sörmland i Katrineholm,
Vingåker,
Flen,
Eskilstuna,
Nyköping eller i
hela Sverige Hjälpmedelsfilialen, Katrineholm
Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!
Publiceringsdatum2020-06-01Om företagetHjälpmedelscentralen är en länsövergripande verksamhet som erbjuder regionen och länets kommuner en komplett hjälpmedelsservice för personer med funktionsnedsättningar. Hjälpmedelscentralen är intäktsfinansierad och drivs i samverkan mellan Region Sörmland och länets kommuner, huvudsakligen i Eskilstuna, med filialer i Nyköping och Katrineholm.
Vi är organiserade i 4 sektioner (administration, teknik, lager/logistik och konsulenter), totalt ca 75 medarbetare. Alla våra medarbetare har ett stort engagemang för vårt uppdrag som är att tillhandahålla en effektiv och lättillgänglig hjälpmedelsförsörjning av bästa kvalitet till länets invånare.
Dina arbetsuppgifter
• Administrativa arbetsuppgifter
• Receptionsarbete
• Lagerhantering
• Enklare tekniska reparationer av hjälpmedel.
Vilket innebär att du
• Har daglig kontakt med personer med funktionsvariation.
• Har ett nära samarbete med övrig personal och externa kunder vilket gör att vi ställer höga krav på god samarbetsförmåga och ett mycket gott bemötande.
• Har ett serviceinriktat förhållningssätt.
• Är självständig, ansvarstagande, noggrann, flexibel och lyhörd.
• Har egenskaper som bidrar till ett positivt arbetsklimat.
Din kompetens
• Erfarenhet av vårt affärssystem Sesam 2 samt LMN är meriterande.
• Goda språkkunskaper i svenska.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning med för arbetet lämplig inriktning.
• Goda datakunskaper och god förmåga att sätta sig in i nya system.
• Erfarenhet från tidigare arbeten med administrativ inriktning och service.
• B-körkort.
• Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Anställningsform
Allmän visstidsanställning 75% tillträde snarast tom 2021-08-01 ev. möjlighet till förlängning, arbetstid måndag-fredag.
Information om tjänsten lämnas av
Sektionschef administration Margareta Eriksson, 016-10 36 91,
margareta.a.eriksson@regionsormland.seFacklig representant Vision André Strömgren, 070-230 49 91,
andre.stromgren@regionsormland.seÖvriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.
Kom och jobba hos oss på hjälpmedelscentralen
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2020-06-11.
Intervjuer kan komma att ske löpande.
Se våra förmåner (
http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)Följ oss gärna på Facebook (
http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Tidsbegränsad, 75%, Tillträde snarast till 2021-08-01 -
Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION SÖRMLAND
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RLSV-20-317".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Region Sörmland (org.nr 232100-0032)
Arbetsplats Region Sörmland
Jobbnummer 5247431
Observera att sista ansökningsdag har passerat.