Arbetsledande telefonist sökes till härlig kund i Bjurholm
Bemannia Kontor / Receptionistjobb / Bjurholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Bjurholm,
Vännäs,
Vindeln,
Nordmaling,
Umeå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Bjurholm,
Vännäs,
Vindeln,
Nordmaling,
Umeå eller i
hela Sverige Har du en god administrativ förmåga och brukar beskrivas av kollegor som förtroendeingivande? Skulle du trivas i en roll som kombinerar arbete med kundservice och teamledaransvar? Varmt välkommen med din ansökan.
Om uppdraget:
I denna roll svarar du på samtal och ärenden som inkommer till Umeåregionens växel. Du ingår i en härlig och välkomnande arbetsgrupp om ca 6 personer, som alla är måna om att i varje samtal leverera bästa möjliga service och hjälp.
Omfattningen är 75-100% beroende på önskemål under kontorstid. Du får gärna formulera detta tydligt i din ansökan. Start är så snart som möjligt och anställningen kommer pågå till åtminstone 30/9 2019. Det finns god chans till förlängning.
Publiceringsdatum2018-12-04ArbetsuppgifterI rollen som telefonist kommer du besvara inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person eller instans om du själv inte kan bistå med svar på frågor från allmänheten. Då du kommer arbeta med system för till exempel felanmälan ser vi att du har god systemvana.
I och med ytterligare ansvar som teamledare ingår arbetsuppgifter så som planering och schemaläggning, inbokning av vikarier vid ordinarie personals frånvaro samt att säkerställa att olika mål rörande kvalité och kvantitet hålls. Att kunna arbeta med parallella uppgifter och vara flexibel inför den kombinerade rollen är därmed viktiga egenskaper.
Vidare kommer du hålla och leda personalmöten, ansvara för inköp av kontorsmaterial, genomföra medarbetar- och lönesamtal samt vara samordnare och länken mellan arbetsgruppen och arbetsgivare. För detta ser vi att du har hög integritet och att du är pålitlig.
Upplärning kommer ges på plats vid start.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i svenska
• Goda datorkunskaper
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress:
sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
75-100% Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4490943
Observera att sista ansökningsdag har passerat.