Användarsupport till Systemverkstan No5
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Användarsupport till Systemverkstan No5" (publicerad 2022-11-14) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-10-17Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Systemverkstan No5.
Om företagetSystemverkstan No5 grundades 2001 och har sedan dess och utvecklar sedan dess anpassade IT-system, främst inom HR för hjälporganisationer. HR-systemet HERO är utvecklat för, och i samarbete med, hjälporganisationer och myndigheter som arbetar med hjälpinsatser. HERO är utformat för att vara ett effektivt verktyg för personalhantering i organisationer som arbetar med hjälparbete runtom i världen. HERO kan vidareutvecklas för att ge varje organisation den exakta funktionalitet som just de behöver. Kunder som använder HERO idag är bland annat välkända internationella hjälporganisationer.
Idag är det de två grundarna som även är verksamma inom företaget. De söker nu en medarbetare som kan stärka teamet och som vill vara med och bidra till företagets fortsatta utveckling.
Dina arbetsuppgifterDå rollen som användarsupport hos Systemverkstan No5 är en ny roll ges du möjlighet att utforma rollen utefter din kompetens och erfarenhet. I början av din anställning är ditt främsta fokus att ta fram rutiner och struktur för hur supporten för systemet ska hanteras. Ärendena som du därefter hanterar är varierande och kan vara allt ifrån användarfrågor till felrapporter som du åtgärdar genom felsökning. Ungefär 90 % av ärendena hanterar du på engelska. Det är av stor vikt att du sätter dig in i systemet och genomför kvalitetstester för att få en förståelse för användarna och bidrar med idéer för fortsatt utveckling. När du inte arbetar med användarsupport finns det andra arbetsuppgifter som kommer att anpassas utefter din profil. Det kan till exempel vara att ta fram användardokumentation, hålla i utbildningar och testning. Detta är en roll som passar dig som inte behöver en tydlig arbetsbeskrivning utan motiveras av att skapa din egen roll.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Utbildning inom IT eller relevant arbetslivserfarenhet
• Kunskap inom SQL är meriterande
• Erfarenhet av kundsupport är meriterande
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på engelska och svenska
För att trivas i rollen behöver du vara en nyfiken och självgående person som ser till att få saker gjorda. Du gillar att bidra med idéer samt att ta egna initiativ. Då företaget är litet och det inte kommer att finnas tydliga riktlinjer för rollen, måste du vara strukturerad och ordningsam samt ha förmåga att anpassa dig till nya situationer. Utöver det är du kommunikativ och trivs med att arbeta med andra människor. Kvalitet och noggrannhet måste vara viktigt för dig, och självklart har du en stark vilja att ge högsta service till kunderna. Eftersom du kommer att arbeta med hjälporganisationer och myndigheter som arbetar med hjälpinsatser är det också viktigt att du känner en stor respekt för deras arbete. Helt enkelt en person med hjärtat på det rätta stället.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Nacka strand, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7081909
Observera att sista ansökningsdag har passerat.