Anticimex söker en lönespecialist! Stockholm
Anticimex AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Är du engagerad och lösningsorienterad och tycker det låter lockande att få arbeta i en självständig roll på en arbetsplats där du uppmuntras till att ta egna initiativ? Kan du beskriva dig själv som en noggrann, nyfiken och servicemedveten person? Vi på Anticimex Lön är ett glatt gäng som jobbar med fokus på kvalitet, utveckling och service!
Så här är det att jobba på Anticimex huvudkontor!
Publiceringsdatum2020-03-08Dina arbetsuppgifterVi söker nu dig, du flexibla och kunniga lönespecialist som känner att du gärna vill arbeta i ett företag där förändring och utveckling är en del av vår vardag. Som lönespecialist hos oss kommer du att arbeta med hela lönehanteringsprocessen och se till att arbetet utförs med hög kvalité. Du blir en del av en grupp där teamkänsla och samarbete är viktigt och där vi gemensamt ansvarar för att hela tiden utveckla och förbättra våra arbetssätt och rutiner. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Månatlig lönekörning
• Rapportering
• Personalrelaterad försäkringsadministration
• Hantering av utlägg och tjänstebilar
För oss är servicekänsla en viktig del av rollen som lönespecialist och därför är en viktig del i arbetet att ge stöd och support till verksamheten. Vi arbetar i lönesystemet Agda, även i IFS och hanterar gemensamt närmare 1500 svenska löner i månaden.
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi tror starkt på att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
BakgrundVi söker dig som har erfarenhet av att självständigt hantera hela löneprocessen och att tolka kollektivavtal. Dokumenterade kunskaper avseende lönesystemet Agda bedöms som meriterande, dock ej ett krav. Då vi arbetar i flera andra system vill vi att du är mycket systemvan och har lätt att lära nya arbetssätt.
Som person är du noggrann, lättlärd och har förmågan att driva ditt arbete självständigt. Du trivs med att ta egna initiativ och tycker det är roligt att verka i en föränderlig miljö. För oss är det en förutsättning att du har en positiv och möjlighetsorienterad inställning i ditt arbete.
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 29/3-20. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten så kontakta lönechef Susanne Carlén.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 5138302
Observera att sista ansökningsdag har passerat.