Anticimex Karlstad söker en kundservicemedarbetare! (visstid)
Anticimex AB / Kundservicejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Karlstad,
Kristinehamn,
Säffle,
Åmål,
Arvika eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Publiceringsdatum2020-03-03Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen. Du ger information och rådgivning om skadedjur, bokar och ombokar kundbesök för våra tekniker samt hanterar övrig administration. Din kontakt med kunden är främst över telefon eller via e-post. Utöver dina kollegor i kundservice har du också nära kontakt med kontorets tekniker. Tjänsten är placerad i Karlstad och du tillhör region Värmland-Närke. Vi erbjuder en visstidsanställning from omgående till årsskiftet 20/21 med chans till förlängning.
Titta gärna på filmen där Madeleine beskriver delar av rollen!
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du är en problemlösare som gillar ordning och reda
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du talar och skriver svenska, har du även andra språkkunskaper är meriterande
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 12/3-20 . Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Leveranschef Ulrika Weinestedt.
Välkommen med din ansökan!
Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt Lagen om försäkringsdistribution.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 5128792
Observera att sista ansökningsdag har passerat.