Affärsutvecklare
Svensk Installationspartner AB / Organisationsutvecklarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Installationspartner AB i Göteborg,
Helsingborg,
Höör,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill jobba i vår affärsutvecklare hos Svensk Installationspartner AB. Här får du möjlighet att arbeta med, och lära av, ett av branschens mest kompetenta och erfarna team som skapar och genomför projekt av nationellt intresse med ett stort engagemang och med ett högt intensivt tempo. Är du nyfiken på detta? Sök in tjänsten redan idag!
Rollen
I rollen som affärsutvecklare ansvarar du för en av våra största kunder inom koncernen. Tillsammans med dem kommer du att arbeta för att skapa nya affärsområden samt underhålla den befintliga affären.
I din roll ansvarar du för utveckling och bibehållandet av deras affär. Målet med denna rekryteringen är att ge vår organisation bättre förutsättningar att hjälpa bolag inom koncernen med deras affärsutveckling. En stor del av effektiviteten ligger i att på ett strukturerat sätt planera, prioritera och genomföra affärsutvecklingen tillsammans med bolagen inom koncernen.
Du kommer tillhöra en grupp om fyra kollegor. Alla med olika specialistkunskaper som kompletterar varandra. För utvecklingens olika faser har lånar du in den kompetens som krävs. Hos oss får du möjlighet att växa och utveckla din kompetens inom området och givetvis får du relevant stöttning av dina kollegor.
Arbetsuppgifter som sköts tillsammans med bolag inom koncernen
Nyutveckling av affären
I rollen ansvarar du för och räknar på och utvecklar nya affärsområden.
I rollen ansvarar du för och ritar upp och designar nya processer för det nya affärsområdet.
I rollen ansvarar du för att skapa relevanta mätetal för att mäta effektivitet och lönsamhet
I rollen ansvarar du för att prioritera, strukturera och genomföra affärsutvecklingen
I rollen ansvarar du för att skaffa dig relevant kunskap inom det aktuella området
Utveckling av befintlig affären
I rollen ansvarar du för mäta effektivitet och lönsamhet för befintliga områden.
I rollen ansvarar du för underhållet och granskningen av befintliga processer.
I rollen ansvarar du för att uppföljning av uppsatta SLA, samt rapportering
I rollen ansvarar du för att prioritera, strukturera och genomföra affärsutvecklingen
I rollen ansvarar du för hålla dig uppdaterad på förändringar inom det aktuella området
Arbetsuppgifter som rör Svenska Installationspartner
Utveckling av interna processer och rapportering
I rollen ansvarar du för att kravställning på rapportering
I rollen ansvarar du för sammanställning och uppföljning våra SLA
I rollen ansvarar du för att bolagets processer är effektiva och lönsamma
Om intresse eller kunskap finns inom närliggande områden är vi öppna för att se över arbetsuppgifternas inriktning för tjänsten.
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du är prestigelös, positiv och har en hög leveransförmåga och professionalism. Att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt för att driva dina arbetsuppgifter vidare är naturligt för dig. Du trivs med att arbeta mot tydliga mål och har en god förståelse för affärsmässiga principer.
Du har antingen:
En högskoleutbildning inom affärsutveckling/entreprenörskap eller motsvarande.
Du har drivit bolag och haft en befattning där du ansvarat för affärskritiska beslut.
En civilekonomexamen med några års erfarenhet från managementbolag.
Som du ser så kan du ha med dig olika utbildningsalternativ och samtliga ser vi som relevanta för tjänsten.
Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och har mycket goda datorkunskaper du är framför allt är en fena på Excel eller Google Sheets. Har du erfarenhet från något ekonomisystem är detta meriterande. Stämmer detta in på dig så tveka inte, det är bara att skicka in din ansökan!
Vi erbjuder
När du börjar arbeta hos oss kommer du märka att Svensk Installationspartner präglas av engagemang, mod, respekt och enkelhet. Det finns en stor vilja att stötta och hjälpa varandra på alla nivåer inom organisationen och vi uppskattar nya idéer om hur vi kan bli ännu bättre tillsammans. Vi erbjuder ett flexibelt arbetssätt med korta beslutsvägar, mycket eget ansvar och stora utvecklingsmöjligheter framåt.
Vilka är vi
Svensk installationspartner är en hybrid mellan IT-bolag och ett hantverksbolag. Vi konceptualiserar, skapar, räknar på, planerar, genomför installationstjänster som sålts via koncernens e-handel. I dagsläget har vi 4st tjänstemän anställda på kontoret och 3st installatörer på fältet. Vi är en del av den snabbväxande och börsnoterade koncernen BHG som finns listade på Stockholmsbörsen.
Information och ansökan
Du ansöker med CV och personligt brev till:
jobb@installationspartner.seFör frågor kan du ringa till:
Carl Palsson på 0735000096
Publiceringsdatum2022-06-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-02
AdressSvensk Installationspartner AB
Datavägen 14 A
43632 Askim
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svensk Installationspartner AB (org.nr 556842-1076)
Datavägen 14 A (
visa karta)
436 32 ASKIM
Ansökan E-post:
carl.palsson@installationspartner.se Kontakt VD
Carl Palsson
carl.palsson@installationspartner.se 0735000096 Jobbnummer 6705406
Observera att sista ansökningsdag har passerat.