Administratör till Rovalin AB
Rubino Rekrytering AB / Administratörsjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nykvarn,
Södertälje,
Gnesta,
Ekerö,
Salem eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rubino Rekrytering AB i Nykvarn,
Södertälje,
Huddinge,
Strängnäs,
Järfälla eller i
hela Sverige Administratör till Rovalin AB, placering Nykvarn
Rollen som Administratör på Rovalin är ny vilket betyder att rätt person kommer att ha stor påverkan på utformningen av rollen. Det är en bred roll med stor variation i arbetsuppgifterna och en viktig kugge i organisationen.
Som administratör arbetar du som stöd till VD, Ekonomi, Kalkyl och Projektledningen. Du ska administrera och följa upp företagets funktioner avseende kvalitetsledningssystem och att de fungerar smidigt och utvecklas i enlighet med bolagets riktlinjer. Du kommer att administrera och följa upp avtal, försäkringar, vagnspark, tillbudsrapportering och övrig rapportering. Det är därför viktigt att du är självgående, initiativtagande och att du har en god administrativ förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande roll eller arbetsuppgifter. Du rapporterar direkt till VD.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
•
Rapportering och sammanställning av statistik till branschorganisationer, myndigheter och intresseorganisationer
• Tillsammans med ledningsgruppen ta fram rutiner och riktlinjer
• Ansvara för och utveckla våra kvalitetsledningssystem
• Driva och utveckla miljöarbetet på företaget enligt uppsatta mål
• Ta fram och utveckla mallstruktur som används internt
• Ansvara för och administrera försäkringar, fordon och övriga hjälpmedel
• Ansvara för att de administrativa flödena på kontoret utvecklas och effektiviseras
• Kontakt med fackliga representanter (byggnads och byggföretagen)
• Enklare redovisning och ekonomi (tillsammans med ekonomiavdelningen)
Vem är du då?
För att lyckas som Administratör hos oss måste du gilla att ta ett långtgående eget ansvar för att utveckla din roll och älska att ha en stödjande roll. Du är självgående och har ordning och reda i ditt DNA. Du kan prioritera och du har ett strukturerat arbetssätt. Då vi är en liten och informell organisation är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och gillar att hålla en hög servicenivå såväl internt som externt. Du är van att ta ansvar och att hugga i där du ser att det behövs.
Du har erfarenhet från en liknande administrativ roll sedan tidigare med goda vitsord. Du har en adekvat gymnasieutbildning och har goda kunskaper i MS Office, Word, PP samt Excel. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Körkort är ett krav
Vi erbjuder ett arbete i en trevlig organisation där rätt person kommer att vara en viktig kugge i teamet. Du kommer att få verka i en spännande bransch och ha stor frihet under ansvar.
Ansöker gör du snarast via rubino.se (
http://rubino.se/) då vi avser att tillsätta tjänsten omgående. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult i denna process: Harry Rubino på 0733-763930.
Välkommen med din ansökan!!
Rovalin AB, beläget i Nykvarn, är Sveriges största fristående bolag inom grundläggningsbranschen som erbjuder sina kunder helhetslösningar för grundläggningsarbeten inom pålning, borrning och spontning.
Rovalin AB dimensionerar och utför slagna pålar i betong och stål, borrning av pålar och sponter, samt traditionella vibrodrivna spontarbeten. Vi är för närvarande ca 40 anställda och växer, omsättningen är idag ca 450 MSEK, läs mer på
www.rovalin.se (
http://www.rovalin.se/)Rovalin AB är ett helägt dotterbolag till Nordisk Bergteknik AB, läs mer på
www.nordiskbergteknik.se (
http://www.nordiskbergteknik.se/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rubino Rekrytering AB (org.nr 556641-9098),
https://www.rubino.se Arbetsplats Rubino Rekrytering
Kontakt Harry Rubino
harry@rubino.se 073 - 376 39 30 Jobbnummer 7664657
Observera att sista ansökningsdag har passerat.