Administratör till naturmyndighet - korttid!

Perido AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Växjö, Värnamo, Olofström, Ronneby, Eksjö eller i hela Sverige

Perido söker en administratör till vår kund, en myndighet med naturfokus. På kontoret arbetar 40 personer och du kommer att ingå i ett team med runt tio administratörer. Den här tjänsten är placerad i Växjö.

I rollen som administratör gynnas du mycket av att ha god datorvana, då du kommer att få lära dig ett helt nytt ärendehanteringssystem. Eftersom tjänsten löper under en kortare period måste du kunna lära dig programmets funktioner för att snabbt komma in i själva arbetsuppgifterna. Du kommer att scanna in akter som sedan importeras till det digitala handläggarstödet hos myndigheten. I dina arbetsuppgifter ingår också att kontrollera att akterna innehåller den information de ska och att de kopplas till rätt ärende. Ytterligare administrativa uppgifter kan tillkomma, och till ditt stöd finns alltid en handledare på plats.

Vi söker dig som är strukturerad och noggrann, men framför allt snabblärd. Datorn är din vän och ni har lätt för att samarbeta! Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna med administrativa inslag. Med din positiva attityd klarar du alla uppgifter som kommer din väg med glans!

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-09-18

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Ett års arbetslivserfarenhet
• God datorvana, inklusive Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i två månader med viss chans till förlängning. Tillträde 2018-10-08.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du snabblärd och vill skaffa dig meriterande erfarenheter som administratör? Eller är du en ansvarsfull person som behöver heltidssysselsättning under ett par månader i höst? Se hit - det är dig vi söker!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30415 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-18
Ange följande referens när du ansöker: 30415
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4355013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: