Administratör Till Mediebolag
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2019-04-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör Till Mediebolag" (publicerad 2019-05-28) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett mediebolag som är marknadsledande inom populärpress i Sverige. Kontoret är beläget i centrala Stockholm i härliga. I rollen som administratör kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att ansvara för den övergripande kontakten internt och externt, bokningar av annonser print och digitalt, kontinuerlig kontakt med ekonomiavdelningen och redaktionerna. Tjänsten är på heltid och uppdraget stäcker sig fram till 15 augusti, med god chans till förlängning. Dukommer att arbeta måndag-fredag klockan: 08:30-17:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-04-25Dina arbetsuppgifterSom administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Ansvara för övergripande kontakten internt och externt
• Bokningar av annonser print och digitalt m.m.
• Kontinuerlig kontakt med ekonomiavdelningen och redaktionerna.
• Lägg in budgetar
• Fakturahantering
• Vara produktionschefens tekniska rådgivare
• Medverka i granskningar av annonser
• Mejlhantering
VI SÖKER DIG SOM
• Har 1-3 års erfarenhet av liknande roller
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Excell
• Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, social och ansvarstagande. Du är serviceinriktad, noggrann och kommunikativ. Vidare ska du tycka att det är kul att arbeta med olika arbetsuppgifter och har lätt för siffror.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4750714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.