Administratör med norskakunskaper sökes omgående till globalt fö
ProfessionalConsulting / Kontorsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Sollentuna,
Upplands-Bro,
Täby,
Sundbyberg,
Solna eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av administration och/eller avtalshantering och vill arbeta på ett stort internationellt företag? Besitter du dessutom goda norskakunskaper? Då har vi absolut tjänsten för dig! Start omgående!
Nu söker vi för kunds räkning dig som är norsktalande och vill arbeta som administratör. Vår kund är en ledande leverantör av kundkommunikationsteknik som hjälper andra företag att kommunicera effektivare i dagens flerkanalsmiljö, så att de kan bygga långvariga kundrelationer och driva lönsam tillväxt. Koncernen omsätter 5,3 miljarder USD, har över 28 000 anställda, och tillhandahåller tjänster för stora koncerner och små och medelstora företag i fler än 100 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda.
Som administratör tillhör du vår kunds Account support som i dagsläget består av 15 personer. I denna roll kommer du att hantera serviceavtal mot den norska marknaden, din huvudsakliga arbetsuppgift är att säkerställa att alla serviceavtal är uppdaterade och registrerade i systemen. Det kan bland annat innebära att:
• Säkerställa att alla avtal är uppdaterade i SAP samt vid behov ändra avtal
• Genom rapporter följa upp kundens outsourcing partner som aktiverar avtalen för nya säljorder
• Bistå säljorganisationen med frågor som rör serviceavtal men även leasingavtal
• Kundkontakt rörande avtalsfrågor, via telefon och mail
• Vara behjälplig vid behov inom Client operations
• Rapportering till närmsta chef
Uppdraget innebär att du är anställd av oss på ProfessionalConsulting men arbetar hos vår kund på deras kontor i Sollentuna. Tjänsten är på heltid och beräknas starta omgående för att sedan pågå i sex månader framöver med stora chanser till förlängning. Kontorstider tillämpas.
Vi söker dig som har gymnasiekompetens samt minst tre års erfarenhet av liknande uppgifter, du har till exempel arbetat med order, serviceavtal, fakturering, kreditering, etc. Det är ett krav att du som söker tjänsten har vana av att arbeta i flera stödsystem samtidigt. Det är viktigt att du är van att använda telefonen i arbetat då den är en stor del av dina arbetsredskap. Erfarenhet av SAP är meriterande. Det är även ett krav att du är flytande i norska och svenska i tal och skrift samt att du har goda kunskaper i engelska, kan du något annat nordiskt språk är anses det meriterande. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet. Du är en självgående, driven och engagerad person som tar eget ansvar, du har förmåga att kunna prioritera, strukturera och planera ditt eget arbete. Som person har du hög social förmåga, en personlig mognad och självinsikt samt viljan att lära nytt. Vidare är du lyhörd samt öppen för nya utmaningar. Låter det här som något för dig? Ansök då idag!
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på
www.professionalconsulting.se redan idag!
Publiceringsdatum2014-11-05Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 mån eller längre
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProfessionalConsulting
AdressProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm
KontorsadressProfessionalConsulting
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2055806
Observera att sista ansökningsdag har passerat.