Administratör med intresse för marknadsfrågor sökes till Tranter

Manpower Professional / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Professional i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

TRANTER International AB är en av de ledande leverantörerna i världen av värmeväxlare. Våra produkter används när man på ett effektivt sätt vill överföra värme från ett medium till ett annat. Användningsområdena finns främst inom industri, marin, kyla samt VVS och fjärrvärme. TRANTER i Sverige sysselsätter 170 personer och omsätter 900 miljoner kronor, varav mer än 90 % går på export. Vi har ett tjugotal säljbolag i Europa, Asien och Australien. Vår världsomspännande organisation arbetar nära kunderna och hjälper dem att ligga i frontlinjen. Vårt huvudkontor samt produktion ligger i Vänersborg och marknad/försäljning är placerad i Stockholm.

I denna rekrytering samarbetar TRANTER International med Manpower Professional.

Publiceringsdatum
2007-10-05

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill ha en kombinerad tjänst innehållande administrativa arbetsuppgifter och marknadsassistentuppgifter.

Hälften av din arbetstid ägnar du åt administrativt arbete. I detta ingår t ex utdelning och sortering av post och fax, beställning av kontorsmaterial och visitkort, "giveaways" och broschyrer samt kontakter med DHL. Vidare kommer du att assistera företagets kontorschef med enklare administrativa arbetsuppgifter, t ex att skriva ut brev på engelska. Dessutom ansvarar du för att företagets kontorsutrustning fungerar och att det ser rent och trevligt ut i våra lokaler.

Den andra hälften av din arbetstid ägnar du åt marknadsassistentuppgifter. Det innebär att ansvara för administration av annonser och ha kontakt med vår annonsbyrå. Koordination av mässor och kontakt med vår mässbyrå ingår också i arbetsuppgifterna. Även i denna del av arbetet har du kontakt med DHL beträffande frakt och flytt av mässutrustning mellan olika mässor runt om i världen. Slutligen ansvarar du för uppdatering av vårt intranät.

I Stockholm är vi 14 anställda och kontoret är beläget på Södermalm i Stockholm. Tjänsten avser heltid mån-fre kl 08.00-17.00.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare vana av administrativt arbete. Du har gymnasieutbildning och goda kunskaper i Officepaketet - främst i Word och Outlook. I Excel räcker det att du har baskunskaper. Goda kunskaper i engelska är ett krav eftersom vårt koncernspråk är engelska.

Eftersom företaget är tekniskt inriktat är det meriterande om du har ett tekniskt intresse. Det är dock ej ett krav.

Som person förväntar vi oss att du är initiativrik och självgående. Du måste kunna ta egna initiativ för att lösa dina arbetsuppgifter. Andra personliga egenskaper vi värdesätter beträffande denna tjänst är att du är noggrann och lyhörd.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via länken nedan. Har du frågor är du mycket välkommen att kontakta rekryteringskonsult Titti Jardetun, tfn: 08-736 11 16. Varmt välkommen med din ansökan!

Anställningstyp/arbetstider
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Kontakt
Titti Jardetun , 070-377 74 81

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.manpower.se/MPNet3/Content.asp?NodeRef=JOB_SHOW_CAND&Ref=SWEDEN_NORDIC&JobID=369945

Sista ansökningsdag 2007-11-25
Vi tar inte emot ansökningar via epost

Företag
Manpower Professional
• .
Mer information på www.manpower.se/professional

Jobbnummer
13378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Professional

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Professional: