Administratör med erfarenhet från AstraZeneca!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du en gedigen bakgrund inom administration med tidigare erfarenhet från AstraZeneca? Är du tillgänglig omgående? Adecco söker dig för ett kortare behov hos vår kund i Mölndal!
Publiceringsdatum2016-10-19Om tjänstenSom Administratör hos AstraZeneca kommer du att ge ett professionell administrativ support till chefer, linjechefer och andra nyckelpersoner på avdelningen.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Kalenderhantering
• Hantera resebokningar och reseräkningar
• Stöd i rekrytering av nya medarbetare
• Sammankalla och koordinera möten
• Dokumenthantering
• Administrera och vara en professionell användare av olika IT administrativa system för att öka effektiviteten i det dagliga arbetet
• Medverka i kontinuerliga administrativa förbättringsaktiviteter
• Bidra till kunskapsutbyte inom Business Support Office
• Ge vägledning/coaching och mentorskap till kollegor där så krävs
• Leda och delta i utbildningar för administratörer
Du kommer att vara den naturliga knytpunkten på avdelningen och du bidrar till en väl fungerande verksamhet med din administrativa expertis. Din roll innefattar att självständigt och aktivt lösa problem och utmaningar kopplat till administration. En stor del av rollen handlar om att kommunicera och ha kontakt med ett stort antal personer både inom och utanför organisationen, vilket förutsätter att du har förmåga att uttrycka dig och kommunicera med andra.
Tjänsten är ett tillfälligt behov med start omgående och pågår inledningsvis fram till 30 november 2016. För rätt person finns mycket goda möjligheter till fortsättning hos vår kund eller på andra konsultuppdrag via Adecco. Du kommer att bli anställd av Adecco och arbeta på plats hos AstraZeneca i Mölndal.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare har arbetat i en administrativ roll hos AstraZeneca, för att snabbt kunna sätta dig in i arbetet under den aktuella perioden. Du som har flerårig erfarenhet inom administration, gärna som avdelnings-/chefsassistent i en större, internationell organisation har rätt förutsättningar för tjänsten. Vi ser att du har erfarenhet av att hantera olika administrativa procedurer och processer, har arbetat i en innovativ och mångkulturell miljö. Du kommunicerar flytande på engelska i såväl tal som skrift och har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Kunskaper i SharePoint och andra webbaserade system är meriterande.
Som person har mycket god förmåga att se var din stöttning behövs mest för tillfället och hur du bäst hjälper till. Du har en positiv framåtanda och ett utpräglat servicetänk vilket gör att du enkelt samarbetar med olika människor. Med god organisationsförmåga kan du hantera flera projekt samtidigt och du vet hur du ska prioritera mellan de olika arbetsuppgifterna. För att lyckas i rollen har du även förmåga att se helheten, agerar snabbt och kan tänka proaktivt samtidigt som du är flexibel om förutsättningarna ändras. Vi ser vidare att du har hög integritet, arbetar självständigt och driver ditt eget arbete framåt.
Om anställningen
Tjänsten som Administratör hos AstraZeneca är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Uppdraget är ett tillfälligt behov och kommer att pågå fram till 30 november 2016. konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lydén på telefon 031-764 35 23.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lydén 031-7643523
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3114224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.