Administrativt stöd inom fakturering sökes till offentlig kund,

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av fakturering och tidigare arbetat i Agresso? Kan du även påbörja en ny tjänst omgående? Om du svarat ja på detta är det stor sannolikhet att det är dig vi söker för konsultuppdrag hos vår trivsamma kund inom offentlig sektor i Stockholm.

Om uppdraget:

Uppdraget kommer att starta omgående på heltid för att minst pågå till slutet av april/början av maj. Det finns även god chans till ytterligare förlängning.

Du kommer att arbeta på en offentliga förvaltning som skapar effektiva insatser för att fler stockholmare ska hitta ett arbete eller börja studera. Placering kommer antingen att vara Södermalm eller Globen.

Publiceringsdatum
2018-02-27

Arbetsuppgifter
I rollen kommer ditt främsta fokus vara fakturahantering i Agresso och genomförande av övriga administrativa rutiner. För uppdraget krävs därför en noggrann person som tycker om att arbeta systematiskt. Vidare kommer du att planera och samordna samt vara ett operativt stöd för hela verksamheten där du exempelvis svarar på frågor, formulerar brev och protokollför. Vi tror därför att du har en förmåga att se vad som behöver prioriteras samt att du är van att hålla ett högt tempo i en händelserik miljö.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Tidigare arbetat med fakturering och administration
• Arbetat i Agresso
• Goda kunskaper i Office-paketet

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag inom administration via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
ca 40h/veckan Chans till förlängning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3989129

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: