Administrativt extrajobb i Östersund hos en myndighet
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Östersund
2023-04-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativt extrajobb i Östersund hos en myndighet" (publicerad 2023-05-12) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Är du student eller letar efter en extraanställning på vardagar? Då kan detta vara något för dig. Få möjlighet att utvecklas inom administrativa delar och erfarenhet av arbete på en myndighet.
Om uppdraget
Till vår kund söker vi just nu konsulter för administrativt arbete som är intresserade av en behovsanställning med start i maj. Vi söker någon som är tillgänglig minst 8-12 h per vecka, men dessa arbetstimmar kan fördelas på olika dagar. Möjlighet till fler timmar är möjligt. Arbetet genomförs på plats i myndighetens lokaler i Östersund och under kontorstider på en 4h arbetsdag per gång.
Inför starten krävs det att man genomför en kortare utbildning och att man kan vara tillgänglig på plats under några heldagar. Vi kommer även genomföra en UC-kontroll inför starten som måste bli godkänd.
Under sommaren ökar behovet och antalet arbetade timmar ökar önskvärt.
Publiceringsdatum2023-04-27ArbetsuppgifterAnledningen till att vi söker administratörer är för att antalet ärenden i kundens mejlinkorg för kundservice har ökat. I denna roll kommer du hantera mejlinkorgen och bland annat sortera och fördela ut det olika ärendena till rätt avdelning runt om i landet. I de fall att ärendena kan hanteras direkt kan även viss hantering av kundärenden förkomma.
Utöver detta kan även skriftliga förfrågningar hanteras där vissa kontrolluppgifter måste tas fram.
Kvalifikationer• Grundläggande högskolebehörighet
• Minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i MS-office paketet
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av rekryterare på
vikarie@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Michelle Gustafsson
08 – 122 00 450 Jobbnummer 7706750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.