Administrativ kundsupport sökes till Solna
Mattias Söderberg / Butikssäljarjobb / Solna
2016-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ kundsupport sökes till Solna" (publicerad 2016-04-13) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mattias Söderberg i Solna,
Stockholm,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Örebro eller i
hela Sverige Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ.
Tjänstebeskrivning
Är du i början av din karriär och har något års erfarenhet av arbete inom service, IT/Telecom eller kundtjänst? Vi söker dig som vill jobba i en roll där du får tar ansvar och utvecklas. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med överrekrytering till kund efter 6 månader.
Det här är tjänsten för dig som vill arbeta i en kundsupportroll där arbetsuppgifterna är av stor variation.
Du kommer bland annat att bevaka funktionsbrevlådor och ta emot beställningar på service och installation som kommer via mail, affärssystem och telefon.
Du kommer även att registrera beställningar i M3 (gamla Movex) samt återkoppla till kund efter registrerad beställning och om eventuella förändringar.
I tjänsten ingår att ge information och svara på allmänna frågor samt kunna ge kunder råd och hantera enklare mer- och tilläggsförsäljningar.
Förutom den dagliga kontakten med företagets kunder kommer du ha ett tätt samarbete med säljare och produktionsplanerare inom bolaget.
Krav på person
Vi lägger stor vikt vid din personlighet. Du trivs bra med kundnära relationer och brinner för problemlösning. För att du ska passa bra i rollen krävs det att du är stresstålig och bra på att planera då du kommer ha flera ärenden igång samtidigt. Du har god samarbetsförmåga och har en vilja till att ta egna initiativ. Det är ett litet team om 3-4 personer där individen får ta mycket eget ansvar.
För att du ska passa bra till denna tjänst måste du vara serviceinriktad, lyhörd och ha en god kommunikativ förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i kundtjänst eller telekombranschen.
Du ska även ha:
Gymnasieutbildning
Allmän datakunskap - vara van användare av Office-paketet, med fokus på Excel.
Kunna navigera i databaser och webbplatser för informationssökning
Flytande språkkunskaper i engelska & svenska i både tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-04-12ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1825
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMattias Söderberg
FöretagMattias Söderberg
AdressMattias Söderberg
Sveavägen 159
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 159, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2778984
Observera att sista ansökningsdag har passerat.