Administrativ koordinator till växande bolag i Märsta
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Sigtuna,
Järfälla,
Täby,
Uppsala,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-12-19Om tjänstenÄr du en noggrann och administrativ person med känsla för struktur? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och skulle beskriva dig själv som ansvarstagande med ett öga för detaljer? Då är det här rollen för dig! Till vår kund i Märsta söker vi just nu en administrativ koordinator.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administrativ koordinator hos vår kund kommer du, tillsammans med ett tajt samarbetande team, ansvara för administrationen av de uppdrag som kommer in till företaget. Det kan innefatta allt från att ta emot bokningar, kontakta leverantörer och vara behjälplig vid trafikplanering.
I en roll som koordinator har du flera kontaktytor. Förutom kundkontakten samarbetar du även med andra funktioner så som innesälj, trafikplanering och ekonomi. Detta är en funktion med stundtals högt tryck, så det är viktigt att du kan planera ditt arbete och prioritera men samtidigt bibehålla en hög arbetskvalitet.
KvalifikationerVi söker dig som trivs i en administrativ roll, där du får nyttja din förmåga att skapa struktur och ordning. Vi ser att du har tidigare systemvana och har erfarenhet av Microsoft Office. Vidare ser vi att du har haft liknande roller där du arbetat med service, administration eller kundsupport.
Du behöver kunna arbeta obehindrat på både svenska och engelska.
Utöver detta är du en servicemedveten person som gärna lyfter luren och tar kontakt med dina medarbetare eller andra parter när nödvändigt. Du är även prestigelös och positiv.
Övrig informationDenna tjänst är på heltid och tillsvidare. KFX HR-partner sköter rekryteringen och du kommer att bli anställd av vår kund. Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på telefonnummer 08-663 99 00 alternativt
lisa.hagglund@kfx.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7270267
Observera att sista ansökningsdag har passerat.