Administrativ Kontorsassistent till kund på Gärdet!
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Brinner du för service och älskar mötet med nya människor? Tycker du om att ha många bollar i luften och har erfarenhet av administrativt arbete? Då har vi det perfekta uppdraget för dig som Administrativ Kontorsassistent hos vår kund på Gärdet med start 1 december.
Om arbetet
Som Administrativ Kontorsassistent kommer du ta emot interna felanmälningar, arbeta med ärendehantering, följa upp samt ansvarar för bokningar, planerar inför konferenser, vara behjälplig med teknisk utrustning och har kontakt med leverantörer. Detta är en spännande tjänst som erbjuder en rolig och omväxlande miljö där du kommer lägga stort fokus på att ge högkvalitativ service. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl.08.00 - 17.00.
I din roll som Administrativ Kontorsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ärendehantering
• Dokumentation samt uppföljning
• Internservice
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och minst 1 års administrativ arbetserfarenhet. Du är en doer som tar egna initiativ och brinner för att ge god service. Meriterande är tidigare erfarenhet av liknande roll.
Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga då du ingår i ett team som jobbar tätt och ställer upp för varandra. Samt att du jobbar strukturerat och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är att du är självgående och har en positiv inställning. Introduktion kommer erbjudas vid start.
Viktigt för tjänsten är:
• Minst 1 år administrativ arbetserfarenhet
• Serviceinriktad och flexibel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Strukturerad och nogrann.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Administrativ Kontorsassistent är ett konsultuppdrag med start 1 december. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Jelena Dogas via 073 684 72 92
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Konferensvärdinna, Konferensvärd, Adecco, Gärdet, Stockholm, service, konferens
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-11-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-20
Ange följande referens när du ansöker: ref-28184
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJelena Dogas
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4470693
Observera att sista ansökningsdag har passerat.