Administrativ inköpssamordnare till ett spännande uppdrag

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Är du en administrativ och driven person som är tillgänglig för ett nytt uppdrag i januari? Har du tidigare erfarenhet inom administration och samordning? Sök då redan idag!

Om uppdraget

Kunden är verksam inom offentlig sektor med placering i Göteborg. Uppdraget omfattning är på heltid med start i januari och förväntas sedan att pågå i en längre tid.

Publiceringsdatum
2019-12-23

Arbetsuppgifter
Som inköpssamordnare kommer du ingå i inköpsavdelningens helpdesk. Du kontrollerar du underlag och ser till att beställningar görs mot rätt avtalspart samt gör en andra konkurrensutsättning med befintliga ramavtalsleverantörer. I rollen ingår det också att kontrollera ordererkännanden och kontakt med leverantörer om fel i inköpsprocessen uppstår. Utöver detta hanterar du löpande beställningar och avrop. För rollen ser vi att du är lösningsorienterad, social och har en god kommunikativ förmåga. Vidare är du driven i ditt arbete och har ett initiativtagande samt en administrativ förmåga.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, förslagsvis inom teknik eller ekonomi
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Erfarenhet av affärssystem
• Erfarenhet av kommunal verksamhet med dess lagkrav
• Flytande i svenska i både tal och skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-01-10.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Jobbnummer
5019065

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: