Administrativ inköpssamordnare till ett spännande uppdrag
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Är du en administrativ och driven person som är tillgänglig för ett nytt uppdrag i januari? Har du tidigare erfarenhet inom administration och samordning? Sök då redan idag!
Om uppdraget
Kunden är verksam inom offentlig sektor med placering i Göteborg. Uppdraget omfattning är på heltid med start i januari och förväntas sedan att pågå i en längre tid.
Publiceringsdatum2019-12-23ArbetsuppgifterSom inköpssamordnare kommer du ingå i inköpsavdelningens helpdesk. Du kontrollerar du underlag och ser till att beställningar görs mot rätt avtalspart samt gör en andra konkurrensutsättning med befintliga ramavtalsleverantörer. I rollen ingår det också att kontrollera ordererkännanden och kontakt med leverantörer om fel i inköpsprocessen uppstår. Utöver detta hanterar du löpande beställningar och avrop. För rollen ser vi att du är lösningsorienterad, social och har en god kommunikativ förmåga. Vidare är du driven i ditt arbete och har ett initiativtagande samt en administrativ förmåga.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, förslagsvis inom teknik eller ekonomi
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Erfarenhet av affärssystem
• Erfarenhet av kommunal verksamhet med dess lagkrav
• Flytande i svenska i både tal och skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-01-10.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Jobbnummer 5019065
Observera att sista ansökningsdag har passerat.