Administrativ assistent/Medicinsk sekreterare till Öron- näsa- h
Region Jämtland Härjedalen, Område Ögon, öron / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Område Ögon, öron i Östersund Öron-, näsa- och hals (ÖNH) är en specialistmottagning med planerad mottagning, akutmottagning och operationsverksamhet där vi träffar patienter i alla åldrar. I enheten ingår också logopedmottagningen som är belägen på Campusområdet. Vi arbetar ständigt med att förbättra och effektivisera vår verksamhet och vi förväntar oss att du också vill vara med i det arbetet. Totalt har enheten cirka 40 medarbetare anställda.
Enheten ingår i verksamhetsområdet Ögon och Öron som har ca 120 anställda. Området bedriver en bred akut och planerad verksamhet inom ögon- och öronsjukvård samt syn- och hörselrehabilitering.
I region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en region som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd spännande och roliga aktiviteter.
Som administrativ assistent på ÖNH arbetar du i nära samarbete med två enhetschefer.
Publiceringsdatum2022-03-14ArbetsuppgifterI tjänsten ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. Som administrativ assistent hos oss ingår schemaarbete både i lönesystemet Heroma samt att vara delaktig i schemaläggning på enheten. Du arbetar också med andra administrativa arbetsuppgifter rörande bland annat ekonomi- och personalfrågor som t.ex. fakturahantering, beställningar, lokal/videokonferensbokningar och protokollskrivning.
KvalifikationerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare. Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete med schemaläggning och bemanningsplanering och är van att arbeta med dator och digitala lösningar. Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering är också meriterande.
Som person är du ansvarstagande, flexibel, strukturerad och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du har god samarbetsförmåga, ett bra bemötande och ett förtroendeskapande arbetssätt samt är kommunikativ och initiativrik. Du är lösningsfokuserad och kvalitetsinriktad.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Det är meriterande att du kan Cosmic, Centuri, Raindance, Prodiver, Diveport, Heroma och Officepaketet väl.
ÖVRIGT
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överensekommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jämtland Härjedalen, Område Ögon, öron
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/229/2022".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214),
https://www.regionjh.se/ Arbetsplats Region Jämtland Härjedalen, Område Ögon, öron
Kontakt Enhetschef
Evalena Peterson
evalena.peterson@regionjh.se 063-154465 Jobbnummer 6433535
Observera att sista ansökningsdag har passerat.