Adecco söker omgående en ordermottagare
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi en ordermottagare till vår kund på centrala Hisingen
Publiceringsdatum2010-11-18Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med kundservice och orderhantering av produkter inom klimatstyrning, främst inriktat mot aggregat. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är prissättning av kundordrar och inköpsordrar, utformande av offerter, godsspårning samt sammanställning av leveranser. Du kommer även att hantera fraktsedlar och kontrollera lagersaldo. I arbetet ingår mycket telefonkontakt med kunder och även intern kommunikation.
Tjänsten är på heltid med start omgående och varaktighet fram till 31 januari 2011. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning och så småningom övertag hos kund. Arbetstiderna är måndag till torsdag 8-17, samt fredagar 8-15. Viss mån av övertid kan komma att bli aktuellt.
ErfarenheterVi ser att du som söker har eftergymnasial utbildning, ett intresse för logistik samt trivs att ha datorn och telefonen som arbetsredskap. Vidare har du stor vana av kundkontakter, har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter inom orderhantering och besitter kunskaper i hur en orderhanteringsprocess ser ut. Kunskaper i SAP är meriterande men inte ett krav.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är ambitiös, framåt och initiativtagande. Du är även serviceminded, snabblärd och har en god förmåga att arbeta under hög arbetsbelastning. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att bli uthyrd till vårt kundföretag.
Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande det aktuella uppdraget och rekryteringsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254500 (Växel)
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 781431
Observera att sista ansökningsdag har passerat.