Adecco söker kundfokuserad administratör!
Adecco, Uppsala / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Uppsala i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 6000 anställda. Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder. Vi sysselsätter runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är auktoriserade.
För kunds räkning söker Adecco en kundfokuserad administratör med inriktning mot support.
Kunden arbetar i en internationell miljö inom läkemedelsindustrin och ställer höga krav på den person som tillsätts för denna tjänst. I dina arbetsuppgifter ingår:
• Kundservice och kundinformation
• Administrativ support inåt och utåt
• Orderhantering
• Kundklagomål, som ska besvaras korrekt snabbt och effektivt
• Att i alla anseenden jobba kvalitativt gentemot kunder, för att bibehålla en god relation
• Arbeta och samarbeta nära säljorganisation och produktion, alltid med kunden i fokus
• Arbeta kvalitativt enligt företagets normer i alla processer
• Vara stand by och stötta kollegor
Huvudsakliga relationer:
• Kunder
• Fältförsäljare
• Säljrepresentanter i EU
• Logistikgrupper
• Marketing managers
• Service koordinatorer
Publiceringsdatum2008-09-16Dina personliga egenskaper• Säljorienterad
• Skicklig administratör
• Organiserad och strukturerad
• Kostnadseffektiv
• Trevlig telefonröst
• Serviceinriktad
• Snabb på tangentbordet (Minst 40 ord per minut)
Kvalifikationer och skall krav:
• Flytande svenska i tal och skrift
• Flytande engelska i tal och skrift
• Flytande tyska i tal och skrift
• Minst tre års erfarenhet av orderhantering, försäljning/teleförsäljning
• Vana av affärssystem
• God kommunikationsvana i både tal och skrift
• Kundservicevana i ett högt tempo
• Skicklig administratör
• En känsla av vad som är viktigt och att kunna prioritera sitt arbete
Önskvärt:
• Har du jobbat som support åt Key Account Managers är det ett plus!
• Kan du italienska och eller spanska är det ett plus!
Anställningsform/Uppdragslängd: Du anställs av Adecco för uthyrning till kund. Kunden har öppet sagt att om rätt person kommer på plats finns det mycket goda möjligheter till anställning hos kunden.
Lön: Enligt avtal
Ansökan: Om annonsen har fångat ditt intresse, är du välkommen att söka tjänsten med bifogat CV och personligt brev på vår hemsida
www.adecco.se Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Har du frågor eller funderingar går det bra att vända sig till konsultchef Malin Johansson på 018-653300 eller
malin.johansson@adecco.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Inhyrning via Adecco med goda möjligheter till anställning hos kund.
ErsättningFast lön
Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-30
FöretagAdecco, Uppsala Företagspresentation
AdressAdecco, Uppsala
75320 UPPSALA
KontorsadressSvartbäcksgatan 8
Uppsala
KontaktuppgifterTelefonnummer: 018-653313
Faxnummer: 018-127110
E-postadress:
malin.johansson@adecco.se Jobbnummer 312736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.