Account Manager Inom Training Till Alten Stockholm

Alten Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Stockholm, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala, Östhammar eller i hela Sverige

Trivs du bäst i en roll där du får fokusera på försäljning? Lockas du dessutom av att vara en del av ett litet team inom en stor organisation? Sök då tjänsten som Account Manager på ALTEN!

Vi söker en Account Manager inom Training, vår avdelning som levererar utbildningar till olika IT- och teknikbolag. Vi utbildar kunder inom allt från CAD till agil utveckling och söker dig som vill vara med och hjälpa våra kunder med deras kompetensutveckling. Du blir en del av en nationell avdelning på 4 personer där övriga teammedlemmar är placerade i Göteborg.

Publiceringsdatum
2019-02-04

Arbetsuppgifter
• Prospektering och affärsutveckling mot både nya och befintliga kunder
• Ansvar för hela produktportföljen och verksamheten i Stockholmsområdet
• Rekrytering av konsulter till utbildningsverksamheten
• Framtagning av relevanta utbildningar utifrån marknadens efterfrågan

VI SÖKER DIG SOM...
• drivs av att göra riktigt bra affärer där både ditt team och kunden blir nöjda. Detta lyckas du oftast med genom ditt kommunikativa och lyhörda sätt som skapar förtroende och långsiktiga relationer med såväl kunder som medarbetare. Du går igång på utmaningar och för dig faller det sig helt naturligt att jobba utifrån olika mål. Vidare trivs du bra med att arbeta självständigt och att fatta dina egna beslut i vardagen.

Kvalifikationer
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet, gärna inom B2B-försäljning
• Goda kunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift

Meriterande
• Erfarenhet av teknisk försäljning alternativt tjänste- eller utbildningsförsäljning

VARFÖR SKA DU VÄLJA ALTEN?
ALTEN är ett av Europas ledande konsultbolag med över 30 000 anställda i 22 länder. Att vår personal är vår viktigaste resurs är givet och vi tror på att växa tillsammans. Hos oss får du ett coachande ledarskap med stora möjligheter att påverka din egen roll och utveckling i den riktning du vill.

Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. På vårt fräscha kontor i Kista får du en rolig arbetsplats som präglas av fartfylldhet, frihet under ansvar och härliga kollegor. Oavsett om du föredrar flipperspel, pingis eller vanlig fredagsfika tror vi att du kommer att trivas hos oss.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 3 mars. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4591113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: