2 st kundservicemedarbetare med driv sökes till NSR AB

Experis Sverige / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Perstorp eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

NSR AB är ett återvinningsföretag med ett starkt miljöengagemang och en stark miljöprofil. Vår verksamhet och vårt arbete innebär att vi gör skillnad - vi gör en insats för miljö och återvinning.
Mod, engagemang, närhet och affärsmässighet är ledord för vårt arbete. Vi strävar efter en hållbar utveckling för såväl miljö som våra 143 medarbetare. Läs mer på www.nsr.se

I denna rekrytering samarbetar vi med Experis.

Publiceringsdatum
2012-07-26

Dina arbetsuppgifter
NSR ägs av de sex nordvästskånska kommunerna Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Åstorp och Ängelholm. Kommun & Hushåll avdelningen sköter kundservicen för renhållningsärende för Båstads kommun och Helsingborgs stad from den 1/1 2013 kommer det även att innefatta Bjuvs och Åstorps kommun. Vi ansvarar också för växelservice för hela NSR.

Vi söker dig som tillsammans med övrig personal ska arbeta med att ge en förstklassig service till medarbetare och kunder. I kundservice är du den som kommuninvånare och andra kunder i första hand möter med sina frågor, synpunkter, beställningar och önskemål. I tjänsten ingår förutom kundkontakter via telefon, mejl och E-tjänster även administration av kunduppgifter, att ta emot och registrera beställningar. Du kommer också att ha kontakt med entreprenörer och insamlingspersonal och arbeta i våra verksamhetssystem Xellent och Thor.

I arbetsuppgifterna ingår:

• registrering av synpunkter
• ta emot beställningar av t ex grovavfall
• registrering av utförda transportuppdrag
• svara på övergripande frågor om renhållningen och källsortering.

Vem är du?
Du har minst gymnasiekompetens och behärskar hela Microsoft Office 2007. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och vi ser gärna att du kan kommunicera på engelska.

Som person är du effektiv, utåtriktad, serviceorienterad och engagerad i ditt arbete. Dina ledord är "det fixar jag". Du har en god telefonvana och erfarenhet av att hantera kunder på ett professionellt sätt.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av något av våra verksamhetssystem Xellent eller Thor. Det underlättar i ditt arbete om du har lokalkännedom om Helsingborgs/Båstad/Bjuv och eller Åstorps kommun. Har du dessutom erfarenhet av avfallshantering är det meriterande.

Kontaktperson för detta jobb
Tycker du att det låter intressant? Ansök då med ett registrerat och uppdaterat CV genom att klicka på "Ansök" här nedan. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att vi gärna ser din ansökan snarast.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Lindekrantz 042-37 16 33, petra.lindekrantz@se.experis.com

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Lindekrantz, 042-371633

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1300812

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: