Vill du vara med som samordnare och utveckla framtidens hemtjäns
Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen i Partille Partille kommuns vision är att man ska leva mitt i det goda livet. Våra 37 000 invånare och människor som arbetar och verkar i kommunen ser vi som våra kunder. Det är upp till oss 2 800 anställda, att leverera kvalitet och service som innebär att det ska vara gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Internt arbetar vi med en gemensam kultur för alla anställda som rustar oss för uppdraget. Värdeorden i kulturarbetet är allas lika värde, professionalitet och framåtanda.
Publiceringsdatum2017-10-16ArbetsuppgifterSom samordnare och medarbetare i Partille kommuns hemtjänst är du viktig - för våra invånare och för vår framtid. I samarbete med dina kollegor får du som samordnare möjlighet att påverka framtidens hemtjänst. Hemtjänstens arbete utgår från brukarfokus genom salutogent förhållningssätt och arbete med ständiga förbättringar.
Vi letar efter dig som har höga ambitioner och vill påverka. I Partille värdesätter vi ditt engagemang och din delaktighet. Med utgångspunkt i värdeorden allas lika värde, professionalitet och framåtanda utvecklar vi kommunen med fokus på våra invånare. Hos oss gör du skillnad.
Som samordnare inom hemtjänsten ansvarar du bland annat för schemaplanering av beviljade insatser enligt biståndsbeslut och du har ett nära samarbete med enhetschef.
Samordnartjänsten är en arbetsledarfunktion där ditt arbete kommer att präglas av verksamhetens rutiner och riktlinjer. Du ansvarar över den dagliga planeringen, bemanningen samt har löpande kontakt med brukare, anhöriga och övriga externa och interna kontakter. Du ansvarar för planeringen och administrationen av det dagliga operativa arbetet och vi ser därför gärna att du har ett ekonomiskt tänk.
KvalifikationerDu är en nyckelperson i verksamheten och driver den mot uppsatta visioner och mål. Du både vårdar och utvecklar relationerna med din personal, myndigheter, organisationer, kunder och deras anhöriga. Rollen innebär många interna och externa kontakter, vilka ställer höga krav på att du är kommunikativ, både i tal och i skrift.
Vi söker dig som har ett tydligt intresse för helheten och äldreomsorgens alla verksamhetsområden samt god förmåga att skapa positiva och resultatgivande samarbetskontakter. Här har du möjlighet att göra skillnad i folks vardag på riktigt.
Välkommen till Partille Kommun!
Högskoleutbildning inom administration/organisation eller motsvarande är meriterande.
Erfarenhet av arbete som samordnare är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Minst B-körkort är ett krav.
ÖVRIGT
Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enl. överenskommelse. Anställningsform: AVA. Tjänsten är på ett år. Provanställning kan förekomma. Intervjuer sker löpande. .
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-04
Ange följande referens när du ansöker: A722952
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinn Wik 031-792 98 77
FöretagPartille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen
AdressPartille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen
Gamla Kronvägen 34
43382 Partille
KontorsadressGamlakronv.34 43382 Partille
Jobbnummer 3751108
Observera att sista ansökningsdag har passerat.