Vill du jobba som IT-Supporttekniker i Strängnäs?
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-11-26FöretagetBravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.
Dina arbetsuppgifterUppdraget går ut på att bistå anställda med IT- och telefonirelaterade ärenden. Konsult förväntas vara självgående och kunna bistå med vanligt förekommande arbetsuppgifter för en Helpdesk- och Supportekniker.
Arbetsuppgifterna kan se ut som följande:
• Mottagande och registrering av ärenden som inkommer per telefon, e-post eller via ärendehanteringssystemet
• Följ upp och stänga avslutade ärenden
• Eskalering av ärenden
• Beställningar av IT-utrustning samt telefonitjänster och produkter
• Konto- och behörighetshantering
• Lösa enklare ärenden i dialog med användaren
• Överlämning av information och dokumentation vid uppdragets slut
Kvalifikationer• Relevant utbildning
• Minst ett (1) års liknande erfarenhet
• Kunskap om och erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem för IT- Helpdesk
• Kkunskap om och erfarenhet av konto- och behörighetshantering
• Kunskap om och erfarenhet av att hjälpa till vid enklare ärenden kring IT, telefoni och utskrifter
• Kunskap om och erfarenhet av PowerShell
• Kunna tala och skriva svenska språket flytande
• Ha social förmåga och ha lätt för att samarbeta med olika yrkesgrupper
Övrig information:
Start: 2020-01-08
Plats: Strängnäs
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, IT, support, Kundtjänst, Helpdesk, Active Directory, AD, Windows 7, Microsoft Office, ärendehanteringssystem, easit bps, artologik helpdesk
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 4970836
Observera att sista ansökningsdag har passerat.