Vill du jobba med Sveriges coolaste mobiloperatör?
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap?
Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borlänge för vårt spännande uppdrag för Halebop, den coola mobiloperatören!
Halebop är en av de största mobiloperatörerna i Sverige och har fått Svensk kvalitets index (SKI) pris för nöjdaste kunder 10 av de senaste 12 åren. Halebop:s målgrupp är ung i sinnet och lever en stor del av sitt liv online, via mobilen. Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och Halebop använder Telias nät för sina tjänster.
Publiceringsdatum2020-01-10Profil• Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
• Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
• Du tycker om försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten.
Utöver detta ser vi gärna att du är:
• Självgående -Lösningsorienterad - Stresstålig - Mål och resultatorienterad - Flexibel och anpassningsbar.
ArbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare för Halebop har du som huvuduppgift att besvara kunders mail och chatt. Även Inkommande samtal, sociala medier och administration kan förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera efter vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
Vi erbjuder dig
• En möjlighet att arbeta med spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Utvecklingsmöjligheter
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamleader för fortsatt utveckling.
Arbetstider
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Anställningsgrad:
85-100%.
ErsättningMånadslön, enligt kollektivavtal.
Startdatum
I början av februari.
Så ansöker duSkicka in din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2020-01-28. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kan du kontakta Christina Boge,
christina.boge@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om företagetVi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
http://releasy.se/ Arbetsplats Releasy Customer Management
Jobbnummer 5035922
Observera att sista ansökningsdag har passerat.