Vill du göra skillnad för både kunder och miljö? Kundtjänstmedarbetare till
Österlen VA AB / Kundservicejobb / Tomelilla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Simrishamn,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Österlen VA AB i Tomelilla,
Simrishamn eller i
hela Sverige Vill du vara med och spela en samhällsviktig roll? Vatten är vår viktigaste naturtillgång och förutsättningen för allt liv. Hos oss får du möjligheter att utvecklas tillsammans med Österlen VA, mot hållbara processer och anläggningar som ska tillgodose vatten för framtiden.
Österlen VA är ett VA-bolag som ägs gemensamt av Tomelilla och Simrishamns kommun. Vi har ett starkt teknik- och miljöintresse. Vårt engagemang i forskning inom nya tekniker och modeller för framtidens vatten- och avloppshantering skapar goda förutsättningar för oss att nå våra strategiska mål.
Att arbeta på Österlen VA innebär att du får ett omväxlande jobb i en utvecklingsinriktad miljö där lärande, samarbete och samverkan ses som nycklarna till framgång. Eget ansvarstagande värderas högt.
Denna roll tillhör avdelningen Kundtjänst och intern service. Avdelningen är en stödfunktion för samtliga avdelningar avseende kundtjänst, övergripande administration, IT och ekonomi.
Publiceringsdatum2024-09-20ArbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat att:
• hantera frågor från kunder via telefon och mejl
• ta emot och registrera felanmälningar
• administrera telefonväxel
• diarieföra inkommande handlingar
• göra utskick till kunder via sms vid driftsstörningar
• bidra till utvecklingen av e-tjänster
Arbetstider: måndag-fredag 8-13 (med möjlighet att flexa en timme på morgonen eller eftermiddagen)
KvalifikationerFör att trivas med detta uppdrag är det viktigt att du tycker om att hjälpa andra och du är bra på att lyssna. Du vet hur du ska uttrycka dig för att ge bästa möjliga service både till våra kunder och dina kollegor. Du har ett intresse för digital utveckling och ser möjligheter med nya lösningar som kan förbättra, förenkla och öka kundnöjdheten.
Vi letar efter dig som har erfarenhet av kundservice, dock värdesätter vi din passion för service högre. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift och du har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet. Erfarenhet av diarieföring från offentlig verksamhet och Telenors växelsystem är meriterande. Tidigare erfarenhet inom VA-området ger dig en klar fördel.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024-6".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Österlen VA AB (org.nr 559244-4029),
http://www.osterlenva.se Arbetsplats Österlen VA
Kontakt Avdelningschef kundtjänst och intern service
Cornelia Berglund
cornelia.berglund@osterlenva.se 0417-77 78 58 Jobbnummer 8911599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.