Vill du arbeta med IT-support på en advokatbyrå i Göteborg?

Experis AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du arbeta med IT-support på en advokatbyrå i Göteborg?

Nu söker vi på Experis IT en ny talang som arbetat något år inom IT-support för ett uppdrag hos vår kund, en Advokatbyrå i centrala Göteborg. Vi letar efter dig som är en kommunikativ och handlingskraftig person som drivs av möjligheten att utvecklas och att få vara en viktig medlem i teamet. Stämmer det in på dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Arbetstider: Vardagar, kontorstid
Uppdragslängd: Konsultuppdrag i 6 månader, med god chans till förlängning
Omfattning: 100 %
Start: Omgående

Vad innebär rollen?
Vår kund söker nu förstärkning till sin IT avdelning i Göteborg. Företaget är väldigt mån om att du som konsult ska känna tillhörighet på arbetsplatsen och vara en i laget hos dem. Du kommer arbeta i helpdesk tillsammans med dina IT-kollegor som är placerade i Stockholm och Malmö. Utöver dessa har du också en nära kollega i Göteborg som arbetar onsite och mer mot drift och second line i verksamheten. Med telefon som ditt främsta verktyg kommer du remote att hjälpa företagets användare med deras support för den dagliga verksamheten i Windowsmiljö, samtidigt som du dokumenterar ärendena och lösningarna.



Är du rätt person för jobbet?
För att du ska trivas i rollen ser vi att du är teknikintresserad och vill utvecklas i din roll. Vi ser att du har en fallenhet för att supportera och bemöta olika typer av människor och en genuin vilja att utföra dina arbetsuppgifter med hög kvalitet. För denna tjänst kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper.



Krav och kvalifikationer:

* Ca 1 års erfarenhet av IT-support eller helpdesk över telefon (alternativt en utbildning inom IT-support och sedan arbetat i en teknisk support)
* Har mycket god kommunikativ förmåga både i tal och skrift, på såväl svenska som engelska
* God vana av att arbeta med Microsoftprodukter; Windows Server, Windows operativsystem
* Erfarenhet av Office 365
* God kunskap om Active Directory
* Arbetat i något typ av ärendehanteringssystem
* Har ett utpräglat service- och kundfokus



Vad kan vi erbjuda dig?

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Frågor?

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger. Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatansvarig Lovisa Åsgården på lovisa.asgarden@se.experis.com





Nyckelord:

Helpdesk, IT-support, First line, Advokatbyrå, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2020-09-17

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "9b5cd6a9-dd08-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Jobbnummer
5363226

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: