Vikarierande Hyresassistent/kundtjänstmedarbetare
serveOffice ab / Kontorsjobb / Värmdö
2012-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vikarierande Hyresassistent/kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2012-11-21) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Värmdö,
Vaxholm,
Tyresö,
Lidingö,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Värmdö,
Vaxholm,
Stockholm,
Solna,
Danderyd eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Inom bemanningsverksamheten arbetar vi med uppdrag inom administration och ekonomi. Vi rekryterar till varierande befattningar, från assistenter till specialister och chefer. serveOffice redovisningsbyrå tar hand om både redovisning och löner hos mindre och medelstora företag. serveOffice är ett auktoriserat bemanningsföretag och redovisningsbyrån är ansluten till SRF. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.seVi söker en hyresassistent/kundtjänstmedarbetare (vikariat) till vår kund VärmdöBostäder AB.
VärmdöBostäder är Värmdös största bostadsbolag med c:a 2000 lägenheter. Läs mer på deras hemsida
www.varmdobo.se. Tillsammans med fyra medarbetare ingår du i en kundtjänstgrupp där det krävs flexibilitet, lyhördhet och prestigelöshet. Som person är du strukturerad, snabb och stresstålig. Du tycker om att ge service och du sätter kunden i främsta rummet.
Publiceringsdatum2012-11-10Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter är uthyrning av bostäder, p-platser, garage och förråd. Arbetet omfattar hela uthyrningskedjan, från godkännande av hyresgäst till hyresavstämning, krav- och störningsärenden. Som medarbetare i kundtjänstgruppen tar du även emot besökare och har daglig telefonkontakt med hyresgäster i hyresfrågor samt stöttar bland annat förvaltarna med olika arbetsuppgifter.
KvalifikationerVi tror att du har några års erfarenhet av lägenhetsuthyrning. Du har hyresjuridiska kunskaper och god ekonomisk förståelse.
Du kommer att arbeta i hyresprogrammet Vitec Nova och i Officepaketet.
Har du hanterat störningsärenden och lokaluthyrning är det meriterande.
Uppdraget är ett vikariat på heltid med start 2013-02-01 och ungefär 1 år framåt och är placerat i Gustavsberg.
Vi ser gärna manliga sökanden.
Ansökan och kontakt
Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Cissi Silvstam på 08-594 697 07 eller
cissi.silvstam@serveoffice.se .
Välkommen!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCissi Silvstam, 08-594 697 07
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
Jobbnummer 1388657
Observera att sista ansökningsdag har passerat.