Vi söker servicemedveten kundtjänstmedarbetare!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping,
Norrköping,
Solna,
Stockholm,
Borås eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vårt kontor i Linköping letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetaretill en utav våra uppdragsgivare?.
Publiceringsdatum2017-08-29Dina arbetsuppgifterVår uppdragsgivarearbetar passionerat med mat och deras styrka är att utveckla och driva framgångsrika matkoncept på den svenska marknaden.??Dina arbetsuppgifter är att besvara frågor rörande medlemskap, poäng och e-handel. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider och det kan variera beroende på vilken kundtjänst man blir aktuell för.?
Anställningsgrad:
Provanställning 80-100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
Start:
Utbildningsstart 18 september 2017.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-09-15. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Vid frågor kan du kontakta rekryterare Emma Eriksson, (mailto:
emma.eriksson@releasy.se)alternativt HR-generalist Josefin Danielsson, (mailto:
josefin.danielsson@releasy.se)???
Välkommen med din ansökan!?
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Eriksson
emma.eriksson.hr@releasy.seFöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 6 , Linköping
Jobbnummer 3668252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.